خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هشدار فائوچی درباره افزایش قربانیان ویروس کرونا در آمریکا

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | سه شنبه، 04 آذر 1399 - 01:12
مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماریى‌های عفونی آمریکا با اشاره به آمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور درباره افزایش قربانیان هشدار داد.
ويروس،آمريكا،كرونا،نفر،فراتر

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آنتونی فائوچی، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا در مصاحبه خود با واشنگتن‌پست، ضمن اشاره به آمار و ارقام مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا، اظهار کرد: اگر خط سیر شیوع ویروس کرونا در این کشور به همین منوال تداوم یابد و تغییری نکند قطعا قربانیان ویروس این در آمریکا از مرز ۳۰۰ هزار نفر فراتر می‌رود.
وی افزود: در حال حاضر آمریکا با بیش از ۲۵۰ هزار قربانی ویروس کرونا روبروست که این آمار می‌تواند از این میزان نیز فراتر رود.
تاکنون بیش از ۱۲ میلیون نفر در ایالات متحده آمریکا به کرونا مبتلا شده‌اند و هنوز هیچ نشانه‌ای مبنی بر کاهش آمار‌ها در این کشور وجود ندارد.
روزنامه نیویورک تایمز نیز در گزارشی از ابتلا ۱۴۱ هزار و ۶۴۱ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته به این ویروس و همچنین فوت ۸۳۴ نفر در این زمان خبر داده است.
انتهای پیام/