خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 29 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کتاب سمینار در مسائل بازاریابی و بازاریابی اسلامی منتشر می‌شود

مهر | فرهنگی و هنری | شنبه، 01 آذر 1399 - 11:55
به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه کتاب «سمینار در مسائل بازاریابی و بازاریابی اسلامی» اثر علی نجات‌بخش اصفهانی به زودی منتشر می‌شود.
بازاريابي،اسلامي،علم،نيازها

به گزارش خبرگزاری مهر، امروزه نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان در بخش اقتصاد متحول شده است و شرکت‌ها شاهد تنوع و تغییر در محصولات هستند.
این امر اهمیت علم بازاریابی را برای بنگاه‌های تولیدی و یا خدماتی در عصر حاضر افزایش داده است.
از طرفی هرگونه اقدام در جهت اجرای علم بازاریابی توسط شرکت‌ها در کشورها بدون توجه به بافت آن کشور، کارایی و اثربخشی فعالیت‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و آثار زیان‌باری دربر خواهد داشت.
طبعاً در کشورهای اسلامی نیز نوع نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان نسبت به غرب متفاوت است، از این‌رو، استفاده از علم بازاریابی غربی در این کشورها اثر بخشی ندارد و باید کشورهای اسلامی نسبت به استفاده از بازاریابی مبتنی برارزش‌های اسلامی برای مصرف‌کنندگان اقدام کنند.
کتاب حاضر در هشت فصل به بررسی ابعاد بازاریابی اسلامی پرداخته است.