ماجرای زورگیری خیابان فرمانیه چه بود؟
در این گزارش ماجرای زورگیری خیابان فرمانیه توسط دو نفر را بخوانید.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حوالی ساعت ۱۱ صبح شنبه ۲۴ آبانماه، در خیابان فرمانیه، روبهروی بیمارستان فرمانیه و مجتمع برند سنتر که شعبه قهوه لمیز در آنجا قرار دارد این اتفاق رخ داده است و دو نفر قصد سرقت گوشیهمراه داشتند.
پسر ۲۱ ساله که دانشجو است و مورد این حادثه واقع شده در توضیحاتش میگوید: روبهروی مجتمع برند سنتر، قهوهای گرفته بودم و در داخل خودروی پژو ۲۰۶ خود که به صورت دوبله پارک کرده بودم در حال نوشیدن بودم و همزمان در حال ارسال پیام در پیامرسان با گوشیهمراهم.
موتورسیکلت را که دو نفر سوارش بودند دیدم که به صورت خلاف جهت از کنارم حرکت کردند و در آینه خودرو دیدم که موتور پشت ماشین ایستاد و ترک آن پیاده شد.
با این که از آینه بغل دیدم موتورسیکلت ایستاد و ترک پیاده شدبازهم احتمال نمیدادم با من کاری داشته باشند.
سرم پایین بود که دیدم یک نفر با یک قمه سایز کوچک کنار شیشه نیمه باز ایستاده و میگوید: گوشی تلفن همراهت را بده.
من گوشی همراهم که آیفون ایکس بود را به سمت صندلی سمت شاگرد که شیشه خودرو در آن سمت بالا بود پرتاب کردم و همزمان خودم را هم کنار کشیدم و دو ضربه به او زدم، سارق هم به صورت سطحی یک ضربه به دستم و یکی هم به پایم زد که زخم سطحی برداشت.
همان زمان به محض این که نگهبان مجتمع برند سنتر متوجه موضوع شد به سمت سارق آمد که فرار کردند و موفق به سرقت گوشی تلفن همراهم نشدند.
این سارقان از محل سرقت متواری شدهاند و هنوز خبری مبنی بر دستگیری آنها به دست نیامده است.
اما این خبر در شبکههای اجتماعی بازتابهای مختلفی داشت.
انتهای پیام/
منبع:هفت صبح