خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 17 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توسعه صادرات محصولات ایرانی در بازار نوظهور ویتنام

فارس | اقتصادی | چهارشنبه، 21 آبان 1399 - 14:36
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با سفیر ایران درویتنام به تشریح اهمیت بازار نوظهور ویتنام برای صادرات محصولات کشورمان پرداخت.
ويتنام،ايران،تجارت،سازمان،صادرات،ديدار،توسعه،كشور

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حمید زادبوم در دیدار با سفیر جدید ایران در ویتنام به تشریح اهمیت بازار نوظهور ویتنام برای صادرات محصولات کشورمان و موضوعات مهم قابل پیگیری توسط نمایندگی کشورمان پرداخت.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به آمادگی سازمان متبوع خود برای ارائه هر نوع مساعدت در مورد اطلاع‌رسانی از آخرین تصمیمات و ابتکارات تجاری اتخاذ شده برای تسهیل تجارت، بر همکاری سازمان به عنوان یک بازوی قوی و موثر نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور تاکید کرد.
در این دیدار نظری، سفیر ایران در ویتنام نیز با قدردانی از تعامل سازنده سازمان توسعه تجارت ایران و وزارت امور خارجه ابراز امیدواری کرد برای تحکیم روابط دو کشور و توسعه بازار در ویتنام اقدامات لازم صورت گیرد.
در این دیدار همچنین برگزاری هر چه موثرتر دهمین اجلاس کمیسیون مشترک بین دو کشور، اقدامات لازم برای رفع موانع صادرات ایران به ویتنام و قرار گرفتن ایران در فهرست کشورهای مجاز برای صادرات محصولات دامی به ویتنام، برخورداری صادرکنندگان ایرانی از مزیت تعرفه‌های دولت کامله الوداد و مناسبات تجارت خارجی ویتنام مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/ب