برندها چگونه با تبلیغات ماندگار میشوند؟
چرا وقتی میشنویم «مایع ظرفشویی» ناخودآگاه به یاد یک برند خاص میافتیم؟ و یا وقتی در قفسهی فروشگاهها دنبال آبمیوه میگردیم نسبت به بعضی نامها احساس بهتری داریم؟ چه بدانیم و چه نه، چه دوست داشته باشیم و چه نه، این تأثیر تبلیغات است که احساسات اولیهی ما را در برابر محصولات و خدمات بازار شکل میدهند. و اما حالا پس از دانستنِ این مطلب، سؤال اینجاست که فکر میکنید تبلیغات در کدام بخش از زندگیمان هنوز وارد نشده؟ پاسخ ما به این سؤال این است که به سختی میشود نقطهای را پیدا کرد که ردپای تبلیغات را در آن نتوان دید.

چرا وقتی میشنویم «مایع ظرفشویی» ناخودآگاه به یاد یک برند خاص میافتیم؟
و یا وقتی در قفسهی فروشگاهها دنبال آبمیوه میگردیم نسبت به بعضی نامها احساس بهتری داریم؟
چه بدانیم و چه نه، چه دوست داشته باشیم و چه نه، این تأثیر تبلیغات است که احساسات اولیهی ما را در برابر محصولات و خدمات بازار شکل میدهند.
و اما حالا پس از دانستنِ این مطلب، سؤال اینجاست که فکر میکنید تبلیغات در کدام بخش از زندگیمان هنوز وارد نشده؟
پاسخ ما به این سؤال این است که به سختی میشود نقطهای را پیدا کرد که ردپای تبلیغات را در آن نتوان دید.
به گزارش ایسنا، بنابراعلام کانون آنیبین، دنیای ما دنیای دیده شدن است؛ دنیای پیدا شدن.
در روزگاری که پیشرفت فناوری و ارتباطات باعث شده هر سازمانی بتواند چشماندازی بسیار وسیعتر از بازار محلی برای خود متصور شود و خود را به بازار جهانی متصل ببیند، طبیعیترین کار این است که خود را برای این تغییر بزرگ آماده کنیم و به استقبال چالشهای این رقابت تنگاتنگ برویم.
تخصص، موفقیتآور است
اما وقتی هر سازمانی در حوزهی تخصصی خود و در بالاترین سطوح فعالیت میکند، چگونه میتوانیم انتظار داشته باشیم در عرصهی بازاریابی و معرفی خدمات نیز درخشان عمل کند؟
خب، نکتهای بدیهی وجود دارد که شاید در نظر اول به ذهن بعضی نرسد؛ اما شرکتها و گروههایی هم هستند که طراحی استراتژی و تولید و اجرای امور تبلیغاتی، اصلیترین تخصصشان است.
در همراهی با سازمانها و شرکتهای مختلف، باید گروه خبرهای از کارشناسان بازار و امور تبلیغاتی نیز وجود داشته باشند تا برای تکتک مراحل توسعه و گسترش این مشاغل، اطلاعرسانی و معرفی صحیح را بر عهده بگیرند.
آنیبین و دنیای تبلیغات
کانون آنیبین یکی از مؤسسات تبلیغاتی شناختهشده در ایران است که اعتبارش را نه از یازده سال سابقه در عرصهی تولید و طراحی تبلیغات، بلکه از همکاریهای موفقیتآمیز و مداوم با برندها و سازمانهای مطرح ایرانی و غیرایرانی به دست آورده است.
گسترهی فعالیتهای کانون آنیبین زمینههای گوناگونی را شامل میشود که از آنمیان میتوان به ساخت و تولید تیزرهای تبلیغاتی، ساخت فیلمهای صنعتی، تولید فیلمهای آموزشی، تولید محتوا برای اینستاگرام و شبکههای اجتماعی و ساخت انیمیشنهای سهبعدی اشاره کرد.
تنوع فعالیتهای کانون آنیبین باعث شده تا در زمینههای گوناگون پاسخگوی نیاز مؤسسات در امور تبلیغاتی باشد.
این گروه با شناخت و بررسی مداوم بازار تبلیغات جهان و بهرهگیری از ابزار و تجهیزات بهروز و مدرن، تا امروز خالق شماری از باکیفیتترین آثار تبلیغاتی ایران بوده است.
آگهیهای تلویزیونی، پوشش تصویری نمایشگاهها و همایشها، تولید ویدئوها و اینفوگرافیهای سازمانی و بسیاری خدمات دیگر تخصص آنیبین است و ما با افتخار این تخصص را برای شکوفایی نام سازمان شما ارائه خواهیم کرد.
برند شما بهخاطرسپردنی است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهدهی نمونهکارهای تولیدشده در کانون آنیبین میتوانید به وبسایت anibeen.com سر بزنید.
انتهای رپرتاژ آگهی