خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ارائه ۱۰۰۰ بورس تحصیلی به دانشجویان نخبه با راه اندازی صندوق نیکوکاری

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | شنبه، 10 آبان 1399 - 11:46
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: از طریق صندوق نیکوکاری دانشگاه قصد ارائه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ بورس تحصیلی به دانشجویان نخبه را داریم.
دانشگاه،دانشجويان،اميركبير،صنعتي،وام،خرسندي،مجازي،دانشجويي،ب ...

خرسندی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
سیاوش خرسندی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره راه اندازی صندوق نیکوکاری در این دانشگاه اظهار کرد: با راه اندازی صندوق نیکوکاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر قصد ارائه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ بورسیه تحصیلی به دانشجویان نخبه را داریم.
او افزود: در حال حاضر برای به نتیجه رساندن، اعلام و عملی شدن بورس‌های تحصیلی تاریخ دقیقی مدنظر ما نیست.
او با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر از دانشجویان کم بضاعت حمایت مالی می‌کند، تاکید کرد: ارائه انواع وام‌های دانشجویی یکی از حمایت‌های دانشگاه از دانشجویان کم بضاعت است.
طبق آمار سال گذشته حدود ۸ میلیارد تومان وام به دانشجویان اعطا شده است که امسال به علت شیوع کرونا این مبلغ کاهش داشته است.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: با حمایت‌های صندوق رفاه و چند موسسه خیریه مبلغ قابل توجهی وام شهریه، وام تحصیلی، وام اضطراری، وام دکتری، وام مسکن و ...
به دانشجویان تعلق خواهد گرفت.
همچنین دانشگاه از دانشجویانی که نیازمند تجهیزات و وسایل آموزش مجازی هستند حمایت می‌کند.
خرسندی تاکید کرد: ارائه وام‌های بلاعوض یکی دیگر از حمایت‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر است که بر حسب نیاز و تقاضای دانشجویان انجام می‌شود تا به اینصورت دانشجویان نخبه بتوانند به راحتی و بدون داشتن هیچ دغدغه‌ای تحصیلات خود را ادامه دهند.
برنامه دانشگاه برای حضور دانشجویان جدیدالورود
او درباره برنامه ریزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به منظور آشنایی دانشجویان جدیدالورود با محیط‌های آموزشی، گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای آشنایی دانشجویان با امکانات و محیط‌های آموزشی دانشگاه دو برنامه به صوری حضوری و مجازی تدارک دیده است.
خرسندی افزود: برنامه حضوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر جهت منظور آشنایی دانشجویان جدیدالورود با محیط و امکانات آموزشی لغو شده است و این برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهند شد.
او در پایان یادآوری کرد: با راه اندازی «باشگاه مجازی خانوادگی دانشجویی امیرکبیر» قصد داریم تا از این بستر مناسب یک دورهمی را با دانشجویان جدید الورود داشته باشیم تا به سوالات آن‌ها پاسخ دهیم.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/