خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری از ۱۴ آبان

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | شنبه، 10 آبان 1399 - 10:13
سخنگوی سازمان سنجش گفت: پذیرفته شدگان نهایی کنکور ۹۹ می‌توانند از روز چهارشنبه، ۱۴ آبان به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.
ثبت،سنجش،شدگان،پذيرفته،آموزش،سازمان،قرار

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نتایج کنکور سراسری۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی روز گذشته بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
او درباره زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری گفت: پذیرفته شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت نام، تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام از تاریخ ۱۴ آبان به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.
عدم ‌اقدام به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی آن‌ها از تحصیل تلقی خواهد شد.
زرین آمیزی اضافه کرد: متقاضیانی که هم در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد قرار گرفته باشند فقط می‌توانند در یک رشته ثبت‌نام کنند و مجاز به ثبت نام در دو رشته و دانشگاه نیستند.
سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: آن‌ دسته از متقاضیانی که در مرحله اعلام نتایج رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی قرار دارند و در ردیف پذیرفته شدگان رشته‌های تحصیلی با آزمون نیز قرار گرفته‌اند باید در یکی از دو رشته قبولی ثبت نام و ادامه تحصیل بدهند.
کارنامه علمی حاوی رتبه متقاضی در هر یک از کدرشته‌های انتخابی تا روز پنجشنبه، ۱۵ آبان در درگاه سازمان سنجش منتشر می‌شود.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/