خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعلام آمادگی وزارت بهداشت ایران برای کمک به دولت و مردم ترکیه

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | شنبه، 10 آبان 1399 - 10:13
وزیر بهداشت در پیامی ضمن تسلیت جان باختن و مصدومیت تعدادی از شهروندان ترکیه در حادثه زمین لرزه ازمیر، آمادگی ایران برای هرگونه کمک و یاری به دولت و ملت ترکیه را اعلام کرد.
تركيه،بهداشت،وزير،ايران،نمكي،جان،حادثه

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت در پیامی به وزیر بهداشت ترکیه ضمن تسلیت جان باختن و مصدومیت تعدادی از شهروندان این کشور در حادثه زمین لرزه ازمیر، آمادگی ایران برای هرگونه کمک و یاری به دولت و ملت ترکیه را اعلام کرد.
بیشتر بخوانید
متن پیام نمکی به وزیر بهداشت ترکیه به شرح زیر است:
جناب آقای فخرالدین کوجا
وزیر محترم بهداشت ترکیه
حادثه دلخراش زمین لرزه ازمیر که متاسفانه موجب جان باختن و مصدومیت تعدادی از شهروندان عزیز ترکیه ای شد، موجب تالم و نگرانی شد.
بسان همیشه، دولت و ملت ایران خود را در کنار کشور دوست و همسایه خود، ترکیه می دانند، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی خود و همکارانم، از خداوند ارحم الراحمین برای جان باختگان و خانواده های این حادثه، رحمت واسعه الهی و صبر و برای مصدومین، شفای عاجل آرزو دارم و بدینوسیله مراتب آمادگی وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه کمک و یاری به دولت و ملت ترکیه را به اطلاع می رسانم.
دکتر سعید نمکی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران
انتهای پیام/