خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 23 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تفکیک مرسولات موجب رضایت مشتری می‌شود

باشگاه خبرنگاران | یادداشت | شنبه، 03 آبان 1399 - 13:17
مدیر عامل شرکت پست بر لزوم تفکیک استانی و پالت بندی مرسولات تاکید کرد.
مرسولات،پست،بيمه،كشور،پستي،تجزيه،مديركل،ملي

مدیر عامل شرکت ملی پست؛
به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بعدازظهر روز گذشته، رمضانعلی سبحانی فر، به منظور ارزیابی شاخص‌های آماده سازی و رهسپاری مرسولات با همراهی غلامرضا ملکیان، مدیرکل حراست و امنیت پستی، مهدی مقصودی مدیرکل پست استان تهران و حمیدرضا آقاجانی، مدیرکل تجزیه و مبادلات کشور از بخش‌های اجرایی و بخش بیمه مرکز تجزیه و مبادلات کشور بازدید کرد.
وی با اشاره به افزایش ترافیک مرسولات انبوه قراردادی بر لزوم تجزیه، تفکیک استانی و پالت بندی این مرسولات در شرکت‌های طرف قرارداد تأکید و خاطرنشان کرد: این امر باعث تسهیل در روند آماده سازی و رهسپاری و به تبع آن توزیع سریع و کاهش مدت سیر مرسولات خواهد شد.
مدیرعامل شرکت ملی پست پس از بازدید از بخش بیمه، عملکرد این بخش را مثبت ارزیابی کرده و گفت: بسته بندی منظم مرسولات بیمه در باکس‌های دردار و جابجایی در قفسه‌های قفل دار، رسالت شرکت ملی پست در مواجهه با مرسولات بیمه را به طور کامل محقق نموده و موجب رضایت بیشتر مشتریان شبکه پستی کشور می‌شود.
بیشتر بخوانید
روزانه ۵ تن مرسوله پستی به خارج از کشور فرستاده می‌شود
انتهای پیام/