وقتی نماینده چابهار با تعارف کردن آب غیرقابل آشامیدن وزیر نیرو را به چالش کشید + فیلم
باشگاه خبرنگاران
|
چندرسانهای
|
سه شنبه، 29 مهر 1399 - 21:42
نماینده چابهار با تعارف کردن آب غیرقابل آشامیدن، وزیر نیرو را به چالش کشید.
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، معین الدین سعیدی، نماینده سیستان و بلوچستان با نوشیدن آب منطقه هوتک و تعارف کردن آن به سایر مقامات کشور، از آنها برای رفع مشکلات آب در این استان درخواست کمک کرد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/