پیروزی مقابل تیم هندبال سپاهان نتیجه تمرینات پرفشار است
باشگاه خبرنگاران
|
ورزشی
|
یکشنبه، 20 مهر 1399 - 20:30
بکماز سرمربی تیم هندبال زغال سنگ درباره پیروزی این تیم مقابل سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.
سرمربی تیم هندبال زغال سنگ:
به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بکماز سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس پس از پیروزی مقابل تیم هندبال سپاهان اصفهان بیان کرد: تیم ما تمرینات خود را از ۴ ماه قبل آغاز کرد.
تمرینات پرفشار دلیل پیروزی ما مقابل سپاهان است.
او اظهار کرد: در برخی از صحنه ها به داوری اعتراض داشتم، اما در مجموع دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم.
سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس گفت: این برد شیرین مقابل تیم قدرتمند اصفهانی را به مردم شهر طبس تبریک میگویم.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/