گفت و شنود/شناگر!
مدعیان اصلاحات که آنهمه امکانات و ظرفیتها و ثروت ملی را برباد دادهاند، به جای عذرخواهی از ملت و محاکمه در مراجع قضایی کشور، طلبکار هم شدهاند و ادعا میکنندهیچ لطمهای به اقتصاد کشور وارد نکردهاند!
به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:
گفت: مدعیان اصلاحات که آنهمه امکانات و ظرفیتها و ثروت ملی را برباد دادهاند، به جای عذرخواهی از ملت و محاکمه در مراجع قضایی کشور، طلبکار هم شدهاند و ادعا میکنند که هیچ لطمهای به اقتصاد کشور وارد نکردهاند!
گفتم: یعنی فاجعه برجام را تحمیل نکردهاند؟
فاتحه پول ملی را نخواندهاند؟
فناوری هستهای را از کار نینداختهاند؟
قیمت سکه و دلار و مسکن و ارزاق عمومی را چند برابر نکردهاند؟
کارخانهها را تعطیل نکردهاند؟
انبوهی از بیکاران را روی دست کشور نگذاشتهاند؟
۱۸میلیارد دلار ارز۴۲۰۰ تومانی را برباد ندادهاند؟
و...
گفت: میگویند ماشین اقتصاد را که ته دره بود بالا آوردهایم دیگر چه انتظاری دارید!؟
گفتم: یارو در مسابقه شنا از بین ۱۵ شناگر نفر پانزدهم شده بود و مربی میگفت؛ این رتبه فراتر از انتظار ما بود!
انگار انتظار داشت غرق بشه!