سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۶۵ پرونده شکایت از واحدهای صنفی هرمزگان منجر به مصالحه شد

ایسنا | استان‌ها | شنبه، 19 مهر 1399 - 10:01
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان گفت: در شش ماهه نخست سال، ۶۵ پرونده شاکی به مصالحه خاتمه یافت.
مبلغ،هرمزگان،مشتري،بازرسي،جلب

ایسنا/هرمزگان معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان گفت: در شش ماهه نخست سال، ۶۵ پرونده شاکی به مصالحه خاتمه یافت.
عبدالرضا پیروی منش در گفت و گو با ایسنا، مبلغ ریالی را بیش از ۴ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال دانست و عنوان کرد: بیشترین تخلفات گرانفروشی، تقلب، عدم ارائه فاکتور و عدم اجرای تعهدات است.
وی با اشاره به به روش جلب رضایت مشتری، افزود: تعویض کالا، عودت کل مبلغ یا مابه التفاوت مبلغ به شاکیان و تحویل کالای مورد نظر مشتری، از روش‌های جلب نظر مشتریان است.
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با سامانه ۱۲۴ رسیدگی به شکایات مردمی تماس بگیرند.
انتهای پیام