پرداخت به سبک آینده
بانک آینده ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به مشتریان خود را به وندار سپرد.

بانک آینده ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به مشتریان خود را به وندار سپرد.
به گزارش ایسنا،بنابراعلام وندار، بانک آینده در ادامه استراتژی اصلیاش در گسترش بانکداری مجازی، مهندسی فرآیندها و افزایش کیفیت محصولات و خدمات برای مشتریان، ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به مشتریانش را به وندار سپرد.
مطابق توافق صورت گرفته وندار متعهد شده است که خدمات پرداخت الکترونیکی و به ویژه درگاه پرداخت اینترنتی خود را مطابق بالاترین استانداردهای روز به مشتریان بانک ارائه کند.
با ارائهی این خدمات پس از این مشتریان بانک آینده میتوانند از درگاه پرداخت هوشمندی بهرهمند گردند که به سوئیچ چند شرکت پرداخت الکترونیک (PSP) متفاوت متصل است و در صورت اختلال در هر کدام از سوییچها با جایگزین کردن یک سوئیچ دیگر، کسبوکارِ صاحب درگاه را از آسیبهای اختلالات شرکتهای پرداخت الکترونیک محافظت میکند.
به این ترتیب کسبوکارهای طرف قرارداد درگاه پرداخت بانک آینده با آسودگی خیال بیشتری که از خدمات بیوقفه و پشتیبانی پاسخگوی هفت روز هفتهای وندار خواهند داشت، میتوانند به توسعهی جنبههای فنی و تخصصی کسبوکارشان بپردازند.
وندار که پیش از این به عنوان یکی از زیر مجموعههای شرکت ارتباط فردا از حمایت این مجموعه برخوردار بود، با گذشت دو سال از آغاز فعالیتاش به یکی از پرداختیارهای پیشرو در حوزهی فناوریهای مالی تبدیل شده است.
و حالا با پیوستن به مجموعهی همکاران بانک آینده و استفاده از امنیت، توان و ظرفیت سرورهای این بانک میتواند خدماتی سریعتر، امنتر و پایدارتر نیز به مشتریانش ارائه دهد: خدماتی به سبک آینده.
وندار پرداختیاری با خدماتی فراتر از درگاه پرداخت اینترنتی است، خدماتی مانند:
.
تسهیم مستقیم پولهای دریافتی کسبوکار بین مشتریان و شرکا
.
درگاه پرداخت دومرحلهای برای فروشندگان رمز ارز و کسبوکارهای مشابه
.
ایجاد ساختار مالی یکپارچهای برای دریافت پول شامل درگاه، فرم پرداخت و برداشت خودکار حق اشتراک
.
ارائه رابطهای برنامهنویسی (API) برای تمامی خدمات مالی
.
گزارشهای مالی کاربردی از عملکرد کسبوکار
انتهای رپرتاژ آگهی