تهیه اطلس یادگیری برای دانش آموزان استثنایی
رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی از تهیه اطلس یادگیری برای تمامی دانش آموزان استثنایی و نوبتگیری بیش از ۹۸.۵ درصد نوآموزان در برنامه سنجش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جواد حسینی با تأکید بر اینکه اولویت اصلی در شرایط حاضر تهیه اطلس یادگیری برای تمامی دانش آموزان استثنایی است، اظهار کرد: اطلاعات ۴۰ درصد دانش آموزان استثنایی در خصوص شیوههای دسترسی به آموزش و اطلس یادگیری هنوز در سامانه ثبت نشده است که نیازمند پیگیری مدام روسای ادارات استانها است.
وی افزود: مدیران مدارس، مانند مدرسه فیزیکی باید بر انواع شیوههای یادگیری دانش آموزان مسلط باشند و برای تکتک دانش آموزان شیوهها و مدلهای یادگیری نیز باید مشخص باشد.
حسینی خواستار اهتمام جدی استانها در تولید محتوای الکترونیکی شد و اظهار داشت: در شرایط کرونا مدرسه با تغییر نقش باید تولیدکننده محتوا باشد و ادارات ضمن نظارت بر محتواهای تولیدی و ارسال آنها به سازمان به غنی شدن بانک جامع محتوای الکترونیکی دانش آموزان با نیازهای ویژه در شبکه شاد کمک شایانی میکنند.
رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی با تقدیر از تمامی دستاندرکاران برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان اظهار کرد: علیرغم شرایط کرونا و نگرانی خانوادهها تاکنون ۹۸.۵۴ درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان نوبتگیری کردهاند و بیش از ۹۳ درصد این نوآموزان نیز ارزیابی شدهاند.