تشریح مشکلات شاد و راه حل های اصلاح آن
مسئول شبکه شاد گفت: سه نوع خدمات در مجموع از شاد ارائه میشود که یک نوع آن رایگان است، خدمات بعدی خدمات افزوده است که بخش خصوصی در شاد تعریف میشود و به عنوان رقیب همکار شاد خواهد بود.

به گزار، خبرنگار مهر، حسن الحسینی، مشاور وزیر و مسئول شبکه شاد در نشست خبری پروژه شاد که صبح امروز برگزار شد گفت: ما امروز با یک بانک اطلاعاتی از دانش آموزان رو به رو هستیم.
در بخش اول باید زیرساختهای پایهای در این مورد توجه قرار دهیم که این اتفاق افتاده است.
بعد از این مرحله نوبت به پلتفرم شاد میرسد که به مرور از یک پلتفرم خبری به یک پلت فرم آموزشی تبدیل شد و امروز بسته ای کامل است.
وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی تلفیقی را برای دانش آموزان در نظر گرفتیم و کاربران مختلفی در این شبکه شامل مدیران، گروه معلمان، خانواده و دانش آموزان است و سه نوع خدمات در مجموع از شاد ارائه میشود که یک نوع آن خدمات رایگان است، خدمات بعدی خدمات افزوده است که بخش خصوصی در شاد تعریف میشود و به عنوان رقیب همکار شاد خواهد بود و موضوع بعدی برنامههای فوق برنامه است.
مسئول پروژه شاد با اشاره به اینکه هویت بیش از ۱۱ میلیون دانش آموز در این شبکه احراز شده است و بیش از ١٠٠ هزار مدیر و ۶۴۷ هزار معلم در این شبکه عضو هستند، گفت: بر اساس آخرین آمار ۶۲.۵۸ درصد کل دانش آموزان در شبکه شاد فعال هستند.
الحسینی درباره از مشکلات شبکه شاد نیز گفت: ۱۰ درصد کندی ورود، عادت سنتی ۱۰ درصد، اشکالات نرم افزاری ۱۰ درصد، عدم دسترسی به ابزار مناسب ۱۰ درصد، عدم مدیریت برنامه ریزی و ترافیک، ۱۰ درصد و آشنایی کم مدیران ۱۰ درصد و کندی و سرعت ۱۵ و ورود به بانک اطلاعات پایه سناد ۲۰ درصد بوده است.
تکمیل می شود…