خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دعوت فیروزجا به اولین سوپرتورنمنت حضوری شطرنج بعد از شیوع کرونا

ایسنا | ورزشی | یکشنبه، 13 مهر 1399 - 10:14
علیرضا فیروزجا نابغه ایرانی شطرنج جهان به سوپرتورنمنت حضوری دعوت شد.
شطرنج،حضوري،حضور،آنلاين،مسابقات

علیرضا فیروزجا نابغه ایرانی شطرنج جهان به سوپرتورنمنت حضوری دعوت شد.
به گزارش ایسنا، پس از شیوع کرونا تمامی رقابت‌های شطرنج به صورت آنلاین پیگیری شد.
بعد از گذشت ماه‌ها و کنترل این بیماری در کشورهای مختلف، اهالی شطرنج تصمیم به برگزاری مسابقات حضوری گرفتند.
در جدیدترین رقابت‌ها قرار است اولین سوپرتورنمنت شطرنج بعد از ماه‌ها به صورت حضوری برگزار شود.
در این رقابت‌ها شش شطرنج باز حضور داشته که برای کسب مقام قهرمانی تلاش می‌کنند.
حضور مگنوس کارلسن نفر اول شطرنج جهان این مسابقات را جذاب خواهد کرد.
هم‌چنین در این رقابت‌ها فابیانو کاروآنا، لوون آرونیان، آنیش گیری و آرین طاری حضور دارند.
هم‌چنین علیرضا فیروزجا ستاره بی چون و چرا شطرنج جهان و نفر اول جوانان در این رقابت‌ها دست به مهره خواهد شد.
حضور رنکینگ‌های برتر در این مسابقات به جذابیت‌های این رقابت ها کمک خواهد کرد.
این سوپرتورنمنت بعد از ماه‌ها برگزاری شطرنج آنلاین، قرار است به صورت حضوری در نروژ پیگیری شود.
قبل از شیوع کرونا قرار بود این رقابت‌ها در خردادماه برگزار شود.
این رقابت‌ها با تفسیر و به صورت زنده از تلویزیون نروژ بخش خواهد شد.
هم‌چنین علاقه‌مندان می‌توانند این رقابت‌ها را به صورت آنلاین تماشا کنند.
این سوپرتورنمت از ۱۴ مهر آغاز شده و تا بیست و پنجم ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام