ایرانسل خدمات ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان ارائه میدهد
مهر
|
دانش و فناوری
|
چهارشنبه، 09 مهر 1399 - 11:17
مراسم راهاندازی آزمایشی «خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل، ویژه ناشنوایان» صبح چهارشنبه ۹ مهر ماه همزمان با روز جهانی ناشنوایان در مرکز شبانهروزی ارتباط با مشتریان ایرانسل برگزار میشود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برای این مراسم که با حضور دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل و نمایندگانی از انجمنهای مردمنهاد فعال در حوزه ناشنوایان برگزار میشود، از مهندس محمدجواد آذریجهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر وحید قبادیدانا رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیرانی از شهرداری تهران، دعوت بهعمل آمده است.
این مراسم به صورت زنده از ساعت ۱۰ صبح از طریق اپلیکیشن لنز ایرانسل به نشانی https://lenz.ir/live پخش میشود.
ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در راستای مسئولیت اجتماعی خود، این امکان را فراهم کرده است تا مشترکان ناشنوا بتوانند از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از «زبان اشاره»، پشتیبانی لازم را دریافت کنند.