خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بارش باران برای خوزستان پیش‌بینی می شود

مهر | اجتماعی و حوادث، استان‌ها | سه شنبه، 08 مهر 1399 - 21:32
اهواز- مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: رگبار باران همراه با رعد و برق و تندباد لحظه‌ای در مناطق شمالی، غربی تا مرکزی و ارتفاعات استان مورد انتظار است.
درصد،استان،اهواز،مناطق،تندباد،برخاستن

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به ضرایب بالای ناپایداری از اواسط امروز تا روز جمعه به ویژه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و تندباد لحظه‌ای همراه با برخاستن گرد و خاک موقتی در برخی نقاط استان خواهیم بود.
وی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز تا اوایل وقت پنجشنبه در بعضی ساعات خلیج‌فارس مواج است، افزود: همچنین برای فردا رگبار باران همراه با رعد و برق و تندباد لحظه‌ای در مناطق جنوبی، غربی تا مرکزی و در دیگر مناطق به صورت نقطه‌ای و برخاستن گرد و خاک محلی و موقتی در مناطق جنوبی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان خوزستان خبر داد: امروز حداکثر میزان رطوبت هوای ایستگاه‌های استان خوزستان؛
ماهشهر ۸۳ درصد، هندیجان ۷۹ درصد، اهواز ۷۸ درصد، شادگان ۷۴ درصد، دزفول ۷۳ درصد، شوش و گتوند هر کدام ۷۰ درصد، بستان ۶۹ درصد، بهبهان ۶۶ درصد، کشاورزی اهواز ۶۵ درصد، امیدیه ۶۲ درصد، آغاجاری ۵۳ درصد و شوشتر ۵۱ درصد گزارش شده است.
سبزه زاری اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۴۲.۵ و ایذه با ۱۹ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.
وی در پایان گفت: در همین مدت حداکثر دمای اهواز به ۴۲.۵ و حداقل به ۲۵.۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.