خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور/ آسمان پایتخت ابری است

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | سه شنبه، 08 مهر 1399 - 20:59
کارشناس هواشناسی گفت: روز‌های پنجشنبه و جمعه افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش بینی می شود.
غرب،پراكنده،آذربايجان،شمال،كشور،ضيائيان،رگبار،وزش،هواشناسي،باران

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد:امشب در سواحل شمالی کشور، ارتفاعات البرز مرکزی و در استان‌های اصفهان، یزد، فارس، کرمان، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و غرب هرمزگان شاهد افزایش ابر و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد وبرق و وزش بادشدید خواهیم بود.
او ادامه داد: همچنین در ارتفاعات زاگرس، استان‌های لرستان ،چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و شمال بوشهر نیز رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.
ضیائیان توضیح داد: روز چهارشنبه در هرمزگان، لرستان، بوشهر و برخی مناطق جنوب غرب و غرب کشور ، افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.
این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: روز‌های جمعه وشنبه با گذر امواج تراز میانی از شمال غرب کشور در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان رگبار پراکنده باران رخ خواهد داد.
ضیائیان تاکید کرد:از روز یکشنبه هفته آینده به تدریج با نفوذ جریانات مرطوب شمالی به غرب سواحل دریای خزر، گستره بارش، استان‌های مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین را در بر خواهد گرفت.
او ادامه داد: در روز‌های پنجشنبه و جمعه افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ می‌دهد.
کارشناس هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب هوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین دمای پایتخت به ۲۴ درجه و کمترین آن به ۱۴ درجه می رسد.
انتهای پیام/