خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سازمان فناوری اطلاعات میزبان طلایی‌هایی کامپیوتر جهان شد

مهر | دانش و فناوری | سه شنبه، 08 مهر 1399 - 15:51
سازمان فناوری اطلاعات ایران از افتخارآفرینان طلایی کشورمان در سی و دومین المپیاد علمی جهانی کامپیوتر تقدیر و قدردانی کرد.
مدال،سازمان،المپياد،فناوري،موفق،اطلاعات،ايران،سنگاپور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، امیر ناظمی، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با حضور در نشستی که به مناسبت کسب سه مدال طلای جهانی توسط تیم ملی المپیاد کامپیوتر کشورمان برای نخستین بار برگزار شد، ضمن تقدیر از مدال آوران، از آمادگی این سازمان به منظور انجام همکاری‌های بیشتر در قالب تبادل تفاهم‌نامه خبر داد.
وی با تشریح مهمترین اقدام‌ها، شرح وظایف و ساختار سازمان فناوری اطلاعات ایران در گپ و گفتی با اعضای این تیم درخشان به بررسی راهکارها و زمینه‌های موجود در این سازمان جهت انجام همکاری‌های موثرتر پرداخت.
در سی و دومین المپیاد علمی جهانی کامپیوتر که به میزبانی کشور سنگاپور برگزار شد، تیم ملی المپیاد کامپیوتر جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار در تاریخ برگزاری المپیادها، موفق به کسب سه مدال طلای هم‌زمان شد.
در این رویداد که شادی بسیاری را برای مردم کشورمان به ویژه اهالی فناوری اطلاعات به همراه داشت، شایان پردیس، کسری مظاهری و علی صفری موفق به دریافت مدال طلا و ابوالفضل سلطانی موفق به دریافت مدال نقره مسابقات المپیاد رایانه سنگاپور ۲۰۲۰ شدند.
با تلاش این ستارگان ایرانی، کشورمان در مسابقات سنگاپور پس از چین، به طور مشترک با روسیه و آمریکا موفق به فتح سکوی دوم جهان شد.