خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضور افتخاری علی کریمی در مسابقات تنیس جام دیپلمات‌ها

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | پنجشنبه، 03 مهر 1399 - 12:25
مسابقات تنیس جام دیپلمات‌ها از نهم تا یازدهم آبانماه برگزار می‌شود و علی کریمی ملی پوش سابق فوتبال ایران در این رویداد حضور افتخاری خواهد داشت.
تنيس،فوتبال،كريمي،فدراسيون،دوران،رشته،دنبال

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رشته تنیس یکی از ورزش‌های مورد علاقه فوتبالیست‌های ایرانی بوده، به طوری که از دیرباز حتی در اوج دوران فوتبال خود، تنیس را به صورت تفریحی دنبال می‌کردند.
محمد دادکان، ناصر نواموز، هادی عقیلی و بسیاری دیگر از فوتبالیست‌ها، حتی این ورزش را به دلیل استمرار در تمرین به خوبی بازی کردند و به ورزشکاران قابلی در این رشته تبدیل شدند.
غلامحسین نوریان رئیس اسبق فدراسیون تنیس هم از جمله قدیمی‌های فوتبال که حتی سابقه بازی در المپیک ١٩٦٤ را هم دارد از جمله فوتبالی‌های تنیس بوده است.
علی کریمی که در دوران فوتبال لقب جادوگر را هم دریافت کرد، یکی از آخرین فوتبالیست‌های تنیسی شده که از چند ماه گذشته در دوران فراغت از فعالیت‌های فوتبالی به صورت جدی تنیس را دنبال می‌کند و علاقه مند به این رشته شده و این روز‌ها تمرینات منظمی دارد.
بنا به گفته ضیا آذری، سرپرست دبیری فدراسیون تنیس، مسابقات تنیس جام دیپلمات‌ها از نهم تا یازدهم آبانماه برگزار می‌شود و علی کریمی ملی پوش سابق فوتبال ایران در این رویداد که دیپلمات‌های تنیس باز از سفارتخانه‌های مختلف شرکت می‌کنند، حضور افتخاری خواهد داشت.
علی کریمی این روز‌ها با جدیت تنیس را دنبال می‌کند و حضور افتخاری او در جام دیپلمات‌ها هم جالب توجه خواهد بود.
انتهای پیام/