خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جلیل آباد به قطب کشاورزی و صنایع مرتبط با امور دام تبدیل می‌شود

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 03 مهر 1399 - 10:46
پیشوا- نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: جلیل آباد به زودی به قطب کشاورزی و صنایع مرتبط با امور دام و کشاورزی تبدیل می‌شود.
ملت،احساس،دفاع،ايران،نوش،آبادي،مهر،ملي،منطقه،اسلامي،كشور،جلي ...

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی صبح پنج شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه ادوات نظامی و همچنین نمایشگاه دستاوردهای زنان شهر جلیل آباد که در مسجد حضرت ابوالفضل برگزار شد طی سخنانی با بیان اینکه روزهای آخر شهریور و اول مهر ماه هر سال، یادآور یکی از تجربه‌های بزرگ و بسیار پرارزش تاریخ ملت سرافراز ایران اسلامی است اظهار داشت: دفاع بی نظیر و جانانه مردم مقاوم کشورمان، در برابر تجاوز و تهاجم گسترده دشمن، پایه گذار یک غرور ملی تمام ناشدنی برای نسل‌های آینده کشور شد، که هیچگاه از ذهن ملت ایران محو نمی‌شود.
نوش آبادی با بیان اینکه دفاع مقدس، جهاد بزرگ دینی و ملی ملت ایران بود، که توانست، روح اعتماد به نفس را در خود تقویت کند و ضمن شکوفا کردن استعدادها، ظرفیت‌های ناشناخته‌ی خود را، بشناسد گفت: جوان‌های این کشور، در طول هشت سال جنگ تحمیلی، موفق شدند، چهره‌ای درخشان، از مقاومت ملت بزرگ ایران را به نمایش بگذارند و روح شجاعت، ایستادگی، ایثار و فداکاری را در پیکره‌ی جامعه خود، نهادینه کرده و توطئه بیگانگان را به نردبانی محکم، برای رسیدن به پیشرفت و استقلال کشور و ارزش‌های انسانی و اسلامی، تبدیل نمایند.
وی افزود: گرچه در طول دفاع مقدس، عزیزان زیادی را از دست دادیم و خسارت‌های مادی و معنوی فراوانی، متحمل شدیم، اما در عوض، چیزی در دل این ملت بزرگ، جوشید که برکات و ارزشش برای امروز و فردای این ملت، از همه چیز بالاتر است و آن، احساس اتکاء به نفس، احساس عزّت، احساس استقلال، احساس خودباوریِ ملی و احساس اعتقاد به اینکه اگر یک ملت، حول محور ایمان به خدا و عمل صالح، جمع شوند، مشکلات پیش رو، یکی پس از دیگری، حل خواهد شد.
نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشت ورامین از ظرفیت‌های بسیار خوبی بهره مند است گفت: باید از این پتانسیل‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده و در جهت شناساندن منطقه به کار گرفته شود و دستاوردهای بانوان این منطقه قابل تقدیر است.
نوش آبادی بیان داشت: جلیل آباد به زودی و با رایزنی‌های صورت گرفته به قطب کشاورزی و صنایع مرتبط با امور دام و کشاورزی تبدیل خواهد شد و با توجه به استقرار دامداری‌ها و مزارع وزارت دفاع در این منطقه با مسئولان این وزارت خانه و سرمایه گذاران تا آخر مهر ماه جلسه‌ای برای توسعه این بخش برگزار می‌شود.