خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حرکت‌های توسعه‌ای و انقلابی در بنادر کشور صورت گرفته است/ هیچ نشانی از تحریم در بنادر دیده نمی‌شود

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | پنجشنبه، 03 مهر 1399 - 10:46
میرشفیع گفت:با وجود تحریم بنادر، کماکان بنادر تجاری در شمال و جنوب کشور، پویا و فعال هستند.
بنادر،بندر،كشور،تحريم،مشاور،ره،پروژه،امام

مشاور وزیر راه وشهرسازی مطرح کرد؛
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان بنادر و دریا نوردی سیدحسین میرشفیع مشاور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه زیربنایی و طرح‌های ویژه گفت: به رغم تلاش همه جانبه استکبار برای تنگنا قرار دادن اقتصاد کشور و تحریم بنادر، کماکان بنادر تجاری کشور در شمال و جنوب ایران، پویا و فعال هستند.
او ادامه داد: در دو سال گذشته و با اعمال شدیدترین تحریم ها، حرکت های توسعه ای و انقلابی مهمی در بنادر کشور صورت گرفته است؛ به طوری که هیچ نشانه‌ای از تحریم و محدویت در بنادر کشور مشاهده نمی شود.
میرشفیع اظهار کرد: ریل پایه شدن تعدادی از بنادر بزرگ بازرگانی را یکی از اقدمات بسیار مثبت و راهگشا برشمرد و افزود: بندر استراتژیک امام(ره)، دیگر یک بندر وارداتی نیست و با اقدمات توسعه ای که در پسکرانه این بندر صورت گرفته، به یک بندر ترانزیتی و صادراتی تبدیل شده است.
بیشتر بخوانید
مشاور وزیر راه و شهرسازی، مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی و بندر امام(ره) در پروژه های شهر - بندر که در راستای مسئولیت های اجتماعی است را قابل تحسین برشمرد و گفت: با اجرای پروژه های جاده کمربندی و احداث پروژه مشارکتی رمپ و لوپ های تقاطع غیرهمسطح راه آهن بندر امام(ره)، مشکلات شهری و بندری بسیار زیادی رفع می شود.
انتهای پیام/