خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تظاهرات خشم مقابل سفارت امارات در بیروت علیه سازشکاران

ایسنا | بین‌الملل | پنجشنبه، 03 مهر 1399 - 10:36
تعدادی از معترضان خشمگین لبنانی روز چهارشنبه تظاهرات گسترده‌ای را در مقابل سفارت امارات در بیروت در محکومیت آنچه که تسلیم شدن و شتاب به سمت عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی خواندند، برگزار کردند.
رژيم،صهيونيستي،امارات،توافقنامه،زايد،بحرين،بن،صلح،رياست

تعدادی از معترضان خشمگین لبنانی روز چهارشنبه تظاهرات گسترده‌ای را در مقابل سفارت امارات در بیروت در محکومیت آنچه که تسلیم شدن و شتاب به سمت عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی خواندند، برگزار کردند.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تظاهرکنندگان شعارهایی را علیه محمد بن زاید، ولیعهد و حاکم ابوظبی و نیز کشورهایی همچون بحرین و قطر که به امارات پیوستند، سر دادند.
معترضان در حالیکه پرچم‌های فلسطین را در دست داشتند و شعارهایی را در همبستگی با آن سر داده بودند، عکس بن زاید و نیز پرچم‌های رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
شرکت کنندگان در اعتراضات مقابل سفارت امارات در بیروت گفتند، لبنان در مقابل عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نافرمانی می‌کند هرچند تعداد مزدوران و خائنان زیاد باشد.
بنا بر این گزارش، کاخ سفید در واشنگتن، پایتخت آمریکا روز ۱۵ سپتامبر شاهد امضای دو توافقنامه صلح میان امارات و رژیم صهیونیستی از یک سو و بحرین و این رژیم از سوی دیگر بود.
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا مراسمی را با حضور هیات‌هایی از امارات به ریاست عبدالله بن زاید و بحرین به ریاست عبداللطیف الزیانی، وزیر امور خارجه و رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر برای امضای این دو توافق برگزار کرد.
رئیس جمهور آمریکا با تاکید بر اینکه این توافقنامه اولین توافق صلح رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی پس از بیش از یک ربع قرن است، افزود: بسیاری از کشورها این توافقنامه را دنبال می‌کنند.
ترامپ همچنین عصر جمعه گذشته گفت "کویت به زودی به توافقنامه های صلح با اسرائیل خواهد پیوست".
انتهای پیام