سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بهره‌برداری از طرح‌های ملی در حوزه‌های گردشگری و ورزشی توسط روحانی

فارس | سیاسی | پنجشنبه، 03 مهر 1399 - 10:35
مراسم افتتاح طرح‌های زیربنایی و ملی کشور در حوزه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزرات وزارت ورزش و جوانان با حضور رئیس جمهور برگزار شد.
طرح،افتتاح،ورزش،ورزشي،حوزه،وزارت،گردشگري

مراسم افتتاح طرح‌های زیربنایی و ملی کشور در حوزه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزرات وزارت ورزش و جوانان با حضور رئیس جمهور برگزار شد.
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، آیین بیست‌وپنجمین هفته افتتاح طرح‌های زیربنایی و ملی کشور با شعار «تدبیر و امید برای جهش تولید»، در حوزه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزرات وزارت ورزش و جوانان با حضور حجت الاسلام حسن روحانی برگزار شد.
در این مراسم چندین طرح گردشگری در استان‌های فارس، آذربایجان‌شرقی، اردبیل و مازندران، کرمان و تهران، و همچنین ۲۶ طرح در استان گیلان و ۵ طرح در استان یزد با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.
همچنین در این مراسم ۱۲ هتل، ۱۷ مجتمع اقامتی-گردشگری، ۲۳ واحد پذیرایی و سفره خانه سنتی، ۵ طرح تفریحی و سرگرمی، ۳۰ اقامتگاه بومگردی با سرمایه‌گذاری به ارزش هزار و ۶۸ میلیارد تومان با هدف اشتغالزایی برای ۱۷۴۶ نفر افتتاح می‌شود.
در حوزه ورزشی ، ۱۰۸ طرح ورزشی و ۲۰۰ خانه ورزش روستایی و چهار استادیوم ورزشی در سبزوار، نیشابور، خِشت کازرون و ملایر، سالن ورزشی سنندج، هتل ورزش گرگان در مجموع با سرمایه‌گذاری ۶۹۰میلیارد تومان با دستور رییس جمهوری به بهره برداری می‌رسد.
انتهای پیام/