خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بهترین مشاور برای خرید زمین در نوشهر

ایسنا | بازار | چهارشنبه، 02 مهر 1399 - 15:29
در سالیان اخیر قیمت زمین در نوشهر رشد به‌سزایی داشته است دلایل بسیاری از جمله باز شدن فازهای اول و چهارم آزادراه تهران - شمال و همچنین کاهش ارزش پول ملی از عوامل موثر این امر بوده است.
نوشهر،زمين،قيمت،ويلا،منطقه،املاك،مناطق،ملك،مسكن،خريد،افزايش، ...

در سالیان اخیر قیمت زمین در نوشهر رشد به‌سزایی داشته است دلایل بسیاری از جمله باز شدن فازهای اول و چهارم آزادراه تهران - شمال و همچنین کاهش ارزش پول ملی از عوامل موثر این امر بوده است.
به گزارش ایسنا،بنابراعلام ویلا نوشهر، سال ۹۹ را می شود سال افزایش چشمگیر قیمت مسکن و همچنین سال املاک داران نامید چرا که در شمال کشور و با توجه به پیش بینی های کارشناسان قیمت زمین رشد حدود ۴ تا ۵ برابری داشته است به ویژه در غرب مازندران این رشد بیشتر محسوس بوده است.
با توجه به اینکه الان در اواخر شهریور سال ۹۹ ما در اکثر نقاط کشور با رکود مسکن مواجه هستیم اما همچنان در غرب مازندران به ویژه نوشهر و چالوس این رشد ادامه دارد و آمار معاملات مسکن و ملک روبه افزایش می باشد و بعید می دانیم این روند در زمستان و پاییز نزولی شود.
این امر را می‌توان کاهش ارزش پول ملی را می‌دید و دلیل بزرگ دیگر را افتتاح فاز اول آزادراه تهران تا شهرستانک عنوان کرد که در مسیر چالوس به تهران ما با کاهش یک ساعتی زمانی مواجه خواهیم بود و مسیری که شما ظرف ۴ ساعت و نیم طی می کردید امروز با حدود سه ساعت می‌توانید بپیماید.
در هر صورت املاک ویلا نوشهر که در زمینه خرید و فروش زمین و مسکن فعالیت دارد به شما عزیزان این نوید را می دهد که سرمایه گذاری در نوشهر در هر قیمت و هر متراژی چه ویلا و چه زمین برای شما سودآور خواهد بود به عنوان مطمئن ترین سرمایه‌گذاری تلقی می شود سند اثبات گفته های ما را می‌توان هجوم سرمایه گذاران بزرگ به منطقه و ساخت هتل های چند ستاره از جمله هتل آراز چلک معرفی کرد.
در مورد قیمت زمین نوشهر می توان این نکته را عنوان کرد با توجه به افزایش قیمت زمین و همچنین هزینه ساخت، امروز ویلایی کمتر از یک و نیم میلیارد وجود ندارد.
در حومه نوشهر چه خرید ویلا شهرکی باشد و چه غیر شهرکی کمترین قیمت همانی است که عرض کردیم.
هجوم بی مثال برای خرید زمین سبب شده است که الان قیمت زمین رو به رشد بوده و این رشد، املاک داران را نیز سردرگم کرده است چرا که فروشندگان در فروش خود دست نگه داشتند چراکه هر روزی که نفروشند فردای آن روز قیمت بازار افزایش پیدا خواهد کرد.
در هر صورت باید عرض کنیم که املاک ویلا نوشهر که بیش از دو دهه در نوشهر فعالیت دارد و جزو برترین املاک های استان مازندران نیز تلقی می شود با مشاورین که دارد آماده هرگونه خدمات مشاوره‌ای به شما هم وطنان عزیز جهت انتخاب ملک برتر خواهد بود.
ما ویلاهای لوکس زیادی را در اختیار داریم اما توصیه می کنیم شما عزیزان اگر به دنبال ویلا لوکس هستید حتما قبل از انتخاب ویلا منطقه مناسب برای خرید را نیز انتخاب کنید چرا که یک منطقه مناسب ارزش ملک شما را بالا می برد و شما هر زمان که بخواهید می توانید ملک خود را بفروشید.
قیمت زمین در مناطق مختلف قومی نوشهر فرق می کند و برند ترین مناطق قومی نوشهر را می توان چیلک نوشهر و یا بندپی نوشهر معرفی کرد دلیل آن هم دید زیبای جنگلی مناطق بوده که توریست های زیادی را به این سمت جلب کرده است.
شما اگر در اینترنت کلمه بام نوشهر را جستجو کنید بی شک متوجه خواهید شد که این منطقه جزو توریستی‌ترین مناطق نوشهر به شمار می‌رود و هر روز هزاران مسافر به این منطقه رجوع خواهند کرد.
اینها عواملی هستند که سبب می‌شوند مناطقی چون بند پی، چیلک و چلندر جزو مناطق برند بوده و بسیاری از خریداران تمایل دارند در این منطقه ویلا یا زمین خریداری کنند.
انتهای رپرتاژ آگهی