خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پرداخت عوارض آزادراهی بدون جریمه

ایسنا | بازار | چهارشنبه، 02 مهر 1399 - 15:29
سرانجام پس از ماهها وزارت راه با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی تصمیم به جریمه خودروهای دارای عوارض به جامانده از تردد در آزاد راههای کشور را گرفتند.
عوارض،پرداخت،آزادراهي،الكترونيكي،سامانه،خودروهاي،كشور،ايزي

سرانجام پس از ماهها وزارت راه با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی تصمیم به جریمه خودروهای دارای عوارض به جامانده از تردد در آزاد راههای کشور را گرفتند.
به گزارش ایسنا،بنابراعلام ایزی پی، در این طرح که از امروز آغاز شده است خودروهای دارای سوابق تردد می بایست طی ۷۲ ساعت به سامانه های مجاز مراجعه و نسبت به پرداخت عوارض الکترونیکی آزادراهی خود اقدام کنند.
مالکان خودروهای می توانند با مراجعه به سامانه زیر ضمن استعلام رایگان پلاک خودرو خود نسبت به پرداخت عوارض آزادراهی بدون جریمه اقدام نمایند.
سامانه مخصوص پرداخت عوارض آزادراهی الکترونیکی
مالکان محترم در نظر داشته باشند پس از پرداخت عوارض آزادراهی بدهی خودرو شما به صورت آنی و در همان لحظه تسویه خواهد شد.
در حال حاضر پرداخت الکترونیکی عوارض در تعدادی از آزادراه‏های کشور نظیر آزادراه تهران-ساوه، تهران-قم، کرج-قزوین ، قزوین-زنجان توسط آنی‎رو راه‎اندازی و جایگزین روش سنتی شده است.
علاوه بر این اخیراً نیز آزادراه بندرعباس-بندر شهید رجایی و قطعه ۴ آزاد راه تبریز- ارومیه به طرح آنی‎رو پیوسته و عوارض آن به صورت الکترونیکی دریافت می‏گردد و مرحله دوم پروژه شامل سایر آزادراه‎های کشور است که به زودی اجرا خواهد شد.
استفاده از سرویس‌های آنلاین در کنار سرعت و راحتی زیادی که دارد گاهی ممکن است مشکل ساز نیز باشد.
در مواردی به علت بروز خطا در شبکه‌های مختلفی که در روند استعلام و پرداخت بدهی به هم متصل می‌شوند، مشکلاتی بروز کند.
شما می‌توانید با تماس از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۳۶۱۷ یا ثبت درخواست در سایت ایزی پی با مشاوران متخصص آن ارتباط برقرار کنید و مشکلات احتمالی را با آن‌ها در میان بگذارید.
در ادامه به تعدادی از مشکلات و سوالاتی که در مورد پرداخت عوارض آزادراهی مطرح می‌شود اشاره خواهیم کرد.
انتهای رپرتاژ آگهی