خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برنامه‌های توسعه سرونو در زمینه‌ی نرم افزار CRM سرو پس از پیوستن به همکاران سیستم

ایسنا | بازار | چهارشنبه، 02 مهر 1399 - 15:29
پوشش فرایندهای CRM به‌شکل یکپارچه با سیستم‌های ERP از نیازمندی های مهم بسیاری از کسب و کارهاست.
مشتريان،فروش،مديريت،همكاران،سيستم،نرم،نمايندگان،CRM،يكپارچه، ...

پوشش فرایندهای CRM به‌شکل یکپارچه با سیستم‌های ERP از نیازمندی های مهم بسیاری از کسب و کارهاست.
به گزارش ایسنا،بنابراعلام سرو سی آر ام، همکاران سیستم و سرونو از سال ۱۳۹۵ برای پوشش این نیاز همکاری خود را آغاز کرده‌اند و پس از طراحی معماری، انجام یکپارچگی، اجرای آزمایشی و اطمینان از موفقیت این همکاری، از زمستان ۹۸ شرکت سرونو به عنوان یکی از شرکت های تخصصی زیر مجموعه همکاران سیستم به بزرگترین شرکت نرم افزاری بخش خصوصی کشور پیوست.
فرهاد بابازاده مدیر عامل سرونو در این باره می‌گوید: «از زمانی که کار بر روی SarvCRM را در سال ۱۳۹۱ آغاز کردیم، چشم اندازمان ایجاد نسل جدیدی از نرم‌افزار برای کمک به پیشبرد کسب‌وکارها بود.
در این مسیر، پیوستن به شرکت‌های زیرمجموعه همکاران سیستم اتفاقی بزرگ برای ایجاد تحول در کسب‌وکارهای مشتریان‌مان است.» بابازاده معتقد است: این شراکت تجاری، رسالت کمک به مشتریان را برای موفقیت در کسب‌وکارشان شتاب می بخشد.
ترکیب قابلیت های سرونو با دانش و تجربه‌ی همکاران سیستم ارزشی متمایز برای مشتریان خلق می‌کند.»
از مهم‌ترین خروجی‌های این همکاری می‌توان به ایجاد یکپارچگی با کم‌ترین خطا و با اطمینان بالا بین دو نرم افزار CRM و ERP اشاره کرد.
این موضوع موجب می‌شود فرایندهای بیشتری از مشتریان مانند فروش، خدمات پس از فروش یا پرداخت یکپارچه شده و مشتریان ارزش بالاتری را از تلفیق اطلاعات دو نرم‌افزار دریافت کنند.
در سال ۹۹ چه امکاناتی به SarvCRM اضافه می‌شوند؟
سرونو در ادامه مسیر رو به رشد خود و با اتکا به تخصص و تجربه همکاران سیستم، قصد دارد قابلیت‌های بیشتری را در نرم افزار CRM سرو (SarvCRM) ایجاد کند.
این امکانات عبارتند از:
مدیریت ارتباط با نمایندگان (شرکای تجاری یا عاملین)
ارتباط بسیاری از کسب‌وکارها با مشتریان از طریق شبکه فروش یا نمایندگی است.
این نمایندگان به عنوان شریک استراتژیک رابطه با مشتریان را تسهیل کرده و موجب افزایش فروش و ارائه خدمات بهینه‌تر به مشتریان می شوند.
البته با توجه به نقش مهم آن‌ها در عملکرد خوب شرکت در جذب، نگهداری و ارتقا نماینده می‌تواند شرکت را از رقبا متمایز کند.
مدیریت مناسب نمایندگان نیازمند سیستمی است که همه‌ی اطلاعات مرتبط با آن‌ها را یکپارچه کرده و با ارائه‌ی گزارش‌هایی تحلیلی به مدیران کسب‌وکار کمک کند تا استراتژی‌های مناسب به‌کاربگیرند.
به وسیله‌ی این امکان، کسب‌وکارها می‌توانند کاندیداهای نمایندگی واجد شرایط را ارزیابی و جذب کنند.
پس از آموزش به آن‌ها مجوز فعالیت صادر کنند، فعالیت‌ها و خروجی‌های فروش آنان را رصد کرده و اقدامات لازم برای افزایش منافع مشترک را انجام دهند.
هم‌چنین برای تشویق نمایندگان، کسب‌وکارها می‌توانند براساس عملکرد هر نماینده آنان را ارزیابی و رتبه‌بندی کنند.
خدمات پس از فروش
صنایع مختلف نیازهای متنوع و گسترده‌ای دارند.
در مواردی که این خدمات در رابطه با دستگاه‌های فروخته شده ارائه می‌شود، نیازمند ارتباط بسیار عمیق با نرم‌افزار ERP است.
برای نمونه، شرکت ارائه‌کننده محصولات و خدمات باید یک قطعه را از زمان تولید تا تعمیرات رصد کند یا نمایندگان خدمات پس از فروش در سرتاسر کشور را مدیریت کنند.
سرونو با هدف پوشش نیازهای کسب‌وکارهای این حوزه قصد دارد ماژول خدمات پس از فروش را در SarvCRM توسعه دهد.
این راهکار به شرکت‌ها در وفادارسازی و افزایش رضایت مشتریان کمک می‌کند.
از مهم‌ترین امکانات این ماژول، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
.
ثبت و مدیریت خدمات درخواستی مشتریان
.
پورتال مشتریان
.
ارتباط با نمایندگان خدمات پس از فروش
.
ارتباط با انبار قطعات و داغی‌ها
.
تعمیرات و نگهداری برنامه‌ریزی‌شده
.
مدیریت تعمیرات
.
مدیریت گارانتی و وارنتی
سایر برنامه‌های سرونو برای توسعه SarvCRM
در کنار دو اولویت اصلی سرونو یعنی مدیریت نمایندگان و مدیریت خدمات پس از فروش، SarvCRM برای مشتریان خود برنامه‌های زیر را در دست اجرا دارد:
.
یکپارچگی با نرم‌افزارهای دیگر همکاران سیستم
همکاران سیستم سبد متنوعی از محصولات را عرضه می‌کند.انتظار می‌رود SarvCRM با دیگر محصولات همکاران سیستم نیز مانند نرم افزار اتوماسیون اداری و هوشمندی تجاری یکپارچه شود.
.
ارائه راهکارهای تخصصی صنایع
تنوع نیازهای صنایع مختلف درحوزه مدیریت ارتباط با مشتریان ایجاب می‌کند تا راهکاری تخصصی برای یک صنعت خاص ایجاد شود.
برای نمونه می‌توان به ماژول «ویزیتور علمی» برای صنعت تجهیزات پزشکی اشاره کرد.
.
پوشش نیازهای شرکت‌ها در اندازه‌های مختلف
توسعه و متناسب‌سازی بسته‌های نرم افزاری و خدماتی SarvCRM نیز به شکلی انجام خواهد شد که شرکت‌های مختلف در بازارهای بزرگ، کوچک و متوسط بتوانند از قابلیت‌های نرم افزار با هزینه‌ای متناسب با نیازهایشان برخوردار شوند.
.
بهبود تجربه کاربری
تجربه کاربری (UX) یکی از مهم‌ترین ویژگی های یک نرم افزار CRM است.
وجود امکانات متنوع در CRM اهمیت زیادی دارد.
اما اگر کاربران مجبور باشند برای استفاده از آن زمان و انرژی زیادی صرف کنند، ممکن است سازمان به خروجی‌های مورد انتظار خود دست پیدا نکند.
در ادامه مسیر گذشته، بر پایه نظرات مشتریان، تجربه کار با SarvCRM به شکل مستمر بهبود خواهد یافت.
.
یکپارچگی با دیگر ابزارهای آنلاین
امروزه میزان استفاده از ابزارهای دیجیتال در حال افزایش است.
سرونو با هدف کمک به شرکت‌ها برای عرضه‌ی محصولات و خدمات خود در یک بستر یکپارچه؛ SarvCRM را با دیگر ابزارهای آنلاین مانند فروشگاه‌های اینترنتی، چت آنلاین، ابزارهای بازاریابی ایمیلی و شبکه‌های اجتماعی یکپارچه خواهد کرد.
شرکت‌ها با هدف رشد پایدار در تلاشند کارایی عملیاتی خود را افزایش دهند.
همچنین با اطلاع از اینکه CRM چیست و چه کمک‌هایی به آنها می‌کند؛ با استفاده از آن می‌کوشند ارتباطی عمیق‌تر با مشتریان خود برقرار کنند.
سرونو، در راستای ماموریت خود و به عنوان شریک استراتژیک کسب‌وکارها، امکانات و خدمات خود را متناسب با توسعه شرکت‌ها و بر پایه بهترین تجربیات بین‌المللی توسعه خواهد داد.
منتظر خبرهای جدید سرونو باشید.
انتهای رپرتاژ آگهی