خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجاره سرور اختصاصی ایران

ایسنا | بازار | چهارشنبه، 02 مهر 1399 - 12:43
سرور اختصاصی چیست و بهترین سرور اختصاصی دارای چه ویژگی هایی می باشد، این سوالی هست که پاسخش در متنی که توسط داده پردازی مبین ارائه شده و در ادامه به آن می پردازیم.
سرور،مبين،شركت،اختصاصي،ديتاسنترهاي،ديتاسنتر،هاست،ارائه،ايران ...

سرور اختصاصی چیست و بهترین سرور اختصاصی دارای چه ویژگی هایی می باشد، این سوالی هست که پاسخش در متنی که توسط داده پردازی مبین ارائه شده و در ادامه به آن می پردازیم.
به گزارش ایسنا،بنابراعلام مبین هاست، سرور اختصاصی، یک کامپیوتر بسیار قدرتمند می باشد که دارای تعدادی پردازنده قوی، حافظه رم، هارد های پرسرعت است که تعداد این سخت افزارها از کامپیوتر و لپ تاپ های معمولی بالاتر می باشد، و این سرورها در محل هایی مخصوص به نام دیتاسنتر قرار می گیرند که دارای پورت های حداقل ۱۰ گیگ بوده و بصورت شبانه روزی روشن می باشند.
حال این سوال پیش می آید که این سرور را چگونه و از کجا تهیه کنیم و در واقع اجاره سرور اختصاصی ایران و خارج به چه صورت می باشد و همچنین قیمت سرور اختصاصی ایران چگونه مشخص می شود که به این سوالات پاسخ خواهیم داد.
اما قبل تر به معرفی دیتاسنترهای مهم داخل کشور و خارج کشور می پردازیم پس با ما همراه باشید.
یکی از شرکت هایی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند شرکت داده پردازی مبین (مبین هاست) می باشد که در بهترین دیتاسنترهای ایران و خارج اقدام به ارائه خدمات سرور اختصاصی و سرور مجازی نموده، در ادامه به بررسی دیتاسنترهایی که این شرکت خدمات رسانی میکند می پردازیم.
یکی از دیتاسنترهای مهم داخل کشور که شرکت مبین هاست خدمات خود را ارائه می دهد می توان به دیتاسنتر برج میلاد اشاره کرد که این دیتاسنتر می توان به عنوان یکی از بهترین دیتاسنترهای ایران به آن اشاره کرد که با داشتن تجهیزات روز دنیا توانسته است بهترین و بالاترین کیفیت و خدمات رسانی را داشته باشد، شرکت مبین هاست با داشتن اسلایس اختصاصی در این دیتاسنتر خدمات ویژه ای را به علاقه مندان ارائه می کند.
دیتاسنتر زیرساخت در مرکزهای امام خمینی و مرکز انقلاب از دیگر دیتاسنترهای معتبر ایران شناخته می شود که شرکت مبین هاست در این دیتاسنتر دارای سرورهای متعددی بودی و به علاقه مندان از این شبکه خدمات رسانی می کند، دیتاسنتر زیرساخت نیز با توجه به تجهیزات و شبکه و پهنای باندش دارای کیفیت بالایی بوده و تعداد کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.
از دیگر دیتاسنترها می توان به پارس آنلاین در مرکز آپادانا و مرکز پردیس اشاره کرد که این دیتاسنتر نیز جز دیتاسنترهای شاخص ایران می باشد، همچنین دیتاسنترهای تبیان، افرانت، مبین نت و دیگر دیتاسنترها نیز در رده های بعدی قرار می گیرند که شرکت مبین هاست خدمات خود را در این دیتاسنترها نیز برای سرور اختصاصی و سرور مجازی ارائه می کند.
همچنین این شرکت از دیتاسنترهای مهم خارج کشور مانند او وی اچ، هتزنر و رد استیشن نیز خدمات خود را ارائه می نماید.
اجاره سرور اختصاصی ایران از مبین هاست دارای ویژگی های می باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.
استفاده از تجهیزات سخت افزاری روز دنیا مانند پردازنده، حافظه رم، هارد های پر سرعت SSD و سرورهای بسیار قدرتمند HP اشاره کرد، که با توجه به مورد استفاده و نیاز کاربران این مقادیر متفاوت خواهد بود.
از دیگر ویژگی های اجاره سرور اختصاصی از مبین هاست می توان به ارائه از دیتاسنترهای متعددی که در بالا توضیح داده شد، اشاره کرد.
همچنین پشتیبانی و خدمات رسانی نیز از ویژگی های بسیار مهم این شرکت می باشد که خود را از دیگر شرکت ها متمایز کرده است.
در صورت هرگونه سوال و مشاوره در این خصوص می توانید با بخش پشتیبانی این شرکت تماس حاصل فرمایید.
۰۲۱-۷۲۳۰۸
انتهای رپرتاژ آگهی