شبکه سازی قوی و گسترده در حوزه تبلیغ نشده است
بیرجند- مدیرکل قرارگاه تحول اجتماعی مسجد محور سازمان تبلیغات اسلامی گفت: شبکه سازی قوی و گسترده در حوزه تبلیغ انجام نشده و باید در این زمینه قوی ورود کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجتالاسلام حمید رفیعی ظهر یکشنبه در دیدار با امامان محلات خراسانجنوبی اظهارکرد: عزاداری مردم در محرم امسال بسیار دیدنی بود و نظم، اخلاص و قانونمنداری بسیار دقیقی توسط هیئتهای مذهبی به نمایش گذاشته شد.
مدیرکل قرارگاه تحول اجتماعی مسجد محور سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به نزدیک بودن ایام اربعین بیانکرد: با توجه به اینکه بر اساس نظر ولایی و تأکیدات رهبر معظم انقلاب همگی باید از مصوبات ستاد ملی کرونا پیروی کنیم در اربعین امسال پیادهروی هر ساله را حتی در داخل کشور نخواهیم داشت.
رفیعی ادامهداد: هدف از راهپیمایی اربعین فقط رسیدن به کربلا و بین الحرمین نبوده بلکه جلوهای از همدلی و وحدت بین دوستداران اباعبدالله (ع) و تعظیم و تکریم شعائر دینی را به نمایش میگذاشت که امسال نیز مساجد میتوانند با برنامههای مختلف در این راستا حرکت کنند.
وی افزود: دشمن در راستای رسیدن به اهداف شوم خود از شبکهسازی قوی بهره گرفته و به عنوان مثال در موضوع قصاص یک فرد همه معاندان از غربگراها، سلطنتها و برخی از خبرنگاران خارج نشین یک صدا یک حرف را علیه جمهوری اسلامی مطرح میکردند که این همان شبکهسازی است.
مدیر قرارگاه تحول اجتماعی مسجد محور سازمان تبلیغات اسلامی گفت: همین شبکهسازی در راستای حق نشان دادن باطل باعث میشود که جوان ما نیز در نهایت این شبهه در ذهن او مطرح شود که نکند ظلمی در کشور رخ داده است.
رفیعی با بیان اینکه ما در شبکهسازی برای تبلیغ و فرهنگسازی باید قویتر عمل کنیم، اظهار کرد: اگر ما با شبکه سازی قوی و استفاده از رسانه در مدت زمان مشخص بر روی یک موضوع حق و درست یک حرف را تکرار کنیم بی شک در تأثیرگذاری آن حقیقت بر اذهان موفق خواهیم بود.
مدیر قرارگاه تحول اجتماعی مسجد محور تبلیغات اسلامی با اشاره به ضرورت تبدیل تهدیدها به فرصتها بیانکرد: ما باید از همه حوادث تلخ چون سیل، زلزله و حتی همین بیماری کرونا فرصتسازی کنیم.
رفیعی یادآور شد: شرایط همین محرم امسال باعث شد که جنس تبلیغ و عزاداریها اجتماع محور شده و خود ما مبلغین به میان مردم برویم.