خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اخذ الکترونیکی عوارض بین راهی در راستای پیشگیری از کرونا

مهر | استان‌ها | شنبه، 29 شهریور 1399 - 20:20
اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: با توجه به شیوع بالای کووید ۱۹ در استان‌های همجوار نیاز است تدابیر لازم برای اخذ الکترونیکی عوارض بین راهی درجاده‌ها اندیشیده شود.
كرونا،شيوع،استان،ستاد،مركزي،اكرمي،بيماري،وضعيت

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: بر اساس آمار وضعیت تمامی استان‌های کشور در شیوع کرونا قرمز شده و هر ایرانی در معرض ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ قرار دارد.
وی ادامه داد: استان‌های مجاور استان مرکزی از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت مناسبی ندارند و برخی افراد در یکی از استان‌های همجوار برای دومین‌بار به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی مراقبت همگان️ را با توجه به شیوع موج سوم کرونا ضروری عنوان کرد و گفت: مردم امور غیرضروری خود را حذف کنند و از حضور در تجمع‌ها و مکان‌های پرتردد پرهیز کنند.
اکرمی با بیان اینکه بسته شدن آرامستان ها بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا بوده است، اظهار کرد: شهرداران استان باید اجرای این مصوبه ستاد استانی کرونا که برگرفته از مصوبه ستاد ملی کرونا است به صورت دقیق و جدی در دستور کار خود قرار دهند.
به گفته وی، اقشار مردم، صنوف و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان باید برای مقابله با ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی را با دقت انجام بدهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: وضعیت استفاده از ماسک در ادارات و نهادهای دولتی استان بهتر از مردم است و به نظر می‌رسد مردم حساسیت کمتری نسبت به این مساله مهم دارند و نگران کننده است.
اکرمی افزود: با توجه به اینکه به صورت مستمر تذکر استفاده از ماسک داده شده باید با افراد سهل‌انگار برخورد لازم صورت پذیرد.
به گفته وی، با️ شیوع موج سوم کرونا و با توجه به شیوع بالای کووید ۱۹ در استان‌های همجوار نیاز است تدابیر لازم برای اخذ الکترونیکی عوارض بین راهی در جاده‌ها اندیشیده شود.