خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس

فارس | تصویری | شنبه، 29 شهریور 1399 - 14:59
بیست و سومین گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس با حضور سردار فدوی؛ جانشین محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتباط آنلاین با سردار حاج علی فضلی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.<br/>جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: خفت دادن به آمریکا از سال ۶۶ آغاز شد، در آن سال رهبر کبیر انقلاب در این رابطه گفتند: « ما آمریکا را در خلیج فارس به مذلت می کشانیم» و این راهبرد سربازان اسلام براساس فرامین حضرت امام (ره) در تمام این سال‌ها بوده است.
يادگاران،هشت،مقدس،دفاع

گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس
بیست و سومین گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس با حضور سردار فدوی؛ جانشین محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتباط آنلاین با سردار حاج علی فضلی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: خفت دادن به آمریکا از سال ۶۶ آغاز شد، در آن سال رهبر کبیر انقلاب در این رابطه گفتند: « ما آمریکا را در خلیج فارس به مذلت می کشانیم» و این راهبرد سربازان اسلام براساس فرامین حضرت امام (ره) در تمام این سال‌ها بوده است.