برخورد با شرکت های هواپیمایی متخلف/عرضه مناسب خدمات راهداری، مانع ایجاد بازار سیاه بلیت اتوبوس
معاون سازمان راهداری گفت: عرضه خدمات راهداری بیش از تقاضا و به حدی است که مانع از فعالیت بازار سیاه حمل و نقل اتوبوسی و کرایههای متفاوت میشود.

در گفت و گوی ۱۸:۳۰ مطرح شد؛
به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفرزاده سخنگوی سامان هواپیمایی کشوری در برنامه گفت و گوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر در خصوص قیمت بلیت هواپیما در ایام نوروز گفت: برنامه شرکت های هواپیمایی با فروش بلیت با نرخ های متفاوت از یکماه پیش آغاز شده است.
قیمت بلیت هواپیما بر اساس هزینه های تمام شده یک ساعت صندلی پرواز تعیین می شود.
وی با بیان اینکه برای برخورد با افزایش قیمت خارج از مقدار تعریف شده تمهیدات لازم اندیشیده شده است، افزود: شرکت های هواپیمایی حق غیر تغییر قیمت را ندارند و اگر دفاتر نرخ را خارج از قیمت مشخص شده ارائه دهند، سازمان هواپیمایی بررسی و با آن برخورد خواهد شد.
جعفرزاده تصریح کرد: در نوروز دستورالعمل بلیت چارتری در مسیر کیش و قشم و شهرهای نفتی وجود دارد و بلیت به صورت بسته سفر ارائه میشود و در غیر این مسیرها بلیت سیستمی است.
بیشتر بخوانید: صدور ۲۱ هزار مجوز پرواز نوروزی داخلی و خارجی/ ۱۵۱۰ پرواز فوق العاده تاکنون
بر اساس این گزارش قربانی معاون حمل و نقل سازمان راهداری در خصوص وضعیت راه ها گفت: تقویت ایمنی راهها در اولویت اقدامات پیش بینی شده سازمان راهداری است.
وی با اشاره به افزایش تعداد خودروهای ناوگان عمومی در ایام تعطیلات امسال تصریح کرد: این سازمان با استفاده از ۳۴ شعبه سامانه راهداری و دوربینهای کنترل، سفرهای نوروزی را رصد و کنترل میکند.
قربانی اظهار کرد: سه نوع اتوبوس به انتقال مسافران نوروزی مشغول میشوند.
عرضه خدمات راهداری بیش از تقاضا و به حدی است که مانع از فعالیت بازار سیاه حمل و نقل اتوبوسی و کرایههای متفاوت میشود.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: با توجه به اطلاعات سال گذشته پیش بینی کردیم از طریق پهبادها در ساعت های اوج ترافیک کنترل راه ها صورت می گیرد.
در حال تکمیل...