خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

واگذاری اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی برای تأمین مسکن کارکنان دولت

مهر | سیاسی | یکشنبه، 23 شهریور 1399 - 10:27
هیئت وزیران در راستای کمک به تأمین مسکن کارکنان فاقد مسکن دستگاه‌های اجرایی، آئین نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را مورد بازبینی قرار داد.
مسكن،تأمين،اجرايي،واگذاركننده

به گزارش خبرگزاری مهر، هیئت وزیران در جلسه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، هیئت وزیران به منظور کمک به تأمین مسکن کارکنان فاقد مسکن در دستگاه‌های اجرایی، ماده (۱۹) آئین نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را با الحاق یک تبصره اصلاح کرد.
بر این اساس، وزارت راه و شهرسازی مجاز است با توجه به نیاز دستگاه واگذارکننده زمین، نسبت به واگذاری تا ۵۰ درصد با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی از اراضی واگذارشده از سوی دستگاه‌های مشمول این ماده برای تأمین مسکن کارکنان واجد شرایط دستگاه واگذارکننده زمین، اقدام و مابقی اراضی را به سایر طرح‌های تأمین مسکن فاقدین مسکن تخصیص دهد.