خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پاسخگویی به بیش از ۲۰ میلیون تماس کرونایی در سامانه 4030

ایسنا | دانش و فناوری | شنبه، 22 شهریور 1399 - 15:01
با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ بازدید کرد.
سامانه،دانشجويي،وزارت،فرهنگي،پاسخگويي،بهداشت

با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ بازدید کرد.
به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی و مهندس بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه وزارت بهداشت با همراهی دکتر امام هادی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن بازدید از سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ از زحمات کاربران این سیستم قدردانی کردند.
گفتنی است، "سامانه ۴۰۳۰ " از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور به منظور "پاسخگویی به نیازهای عموم جامعه در زمینه اطلاع‌رسانی در حوزه‌های مختلف بیماری کووید ۱۹" و "کاهش اضطراب مردم" توسط وزارت بهداشت و با همکاری وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) راه‌اندازی شد.
این سامانه از پنجم‌اسفند ماه سال ۱۳۹۸ راه‌اندازی شده و بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ پزشک و کادر درمانی با آن همکاری می‌کنند.
لازم به ذکر است این سامانه تاکنون پاسخگوی بیش از ۲۰ میلیون تماس درباره بیماری کرونا و نگرانی‌های عمومی مرتبط با آن بوده است.
انتهای پیام