خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کلیپرز و رپتورز حریفان خود را شکست دادند

تسنیم | ورزشی | پنجشنبه، 20 شهریور 1399 - 11:17
تیم‌های بسکتبال لس‌آنجلس کلیپرز و تورونتو رپتورز، حریفان خود را در مرحله پلی‌آف لیگ NBA شکست دادند.
كليپرز،امتياز،ريباند،بازي،دنور،بوستون

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم لس‌آنجلس کلیپرز در چهارمین بازی مرحله نیمه نهایی کنفرانس غرب لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا به سومین پیروزی خود مقابل دنور ناگتس رسید.
کلیپرز بازی را با قدرت شروع کرد و در کوراتر نخست 26 بر 12 برنده شد.
کوای لنارد 30 امتیاز، 11 ریباند و 9 پاس گل برای کلیپرز و نیکولا یوکیچ 26 امتیاز و 11 ریباند برای دنور به دست آوردند.
در بازی دیگری که از نیمه نهایی کنفرانس شرق برگزار شد، تورونتو رپتورز در وقت اضافه نخست و با 3 امتیاز اختلاف از سد بوستون سلتیکس گذشت.
کایل لوری 33 امتیاز و 8 ریباند برای رپتورز و جیلین بروان 31 امتیاز و 16 ریباند برای سلتیکس داشتند.
تکلیف تیم صعود کننده این دیدار به بازی هفتم کشیده شد.
نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:
تورونتو 125 - بوستون 122، وقت اضافه نخست، (3 بر 3)
کلیپرز 96 - دنور 85 (3 بر یک به سود کلیپرز)
انتهای پیام/