پیک خفیف شیوع کرونا در خراسانرضوی/ آمار بستریها نزولی است
تسنیم
|
استانها
|
سه شنبه، 18 شهریور 1399 - 17:59
گروه استانها- براساس اعلام مدیر روابط عمومی علوم پزشکی مشهد آمار بستریشدگان کرونا در خراسان رضوی نزولی است.
حمیدرضا رحیمی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: به نظر میرسد خراسان رضوی وارد پیک خفیف شیوع کرونا شده است و باید همچنان مراقبتهای بهداشتی در استان شدیدتر از گذشته به ویژه از سوی مردم دنبال شود.
مدیر روابط عمومی علوم پزشکی مشهدمقدس گفت: در حال حاضر با این وجود آمار بستریها و فوتیهای ناشی از ابتلا به ویروس کووید 19 در سطح استان خراسان رضوی رو به کاهش است.
رحیمی ادامه داد: شستشوی مداوم دستها و رعایت فاصلهگذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به ویژه در معابر عمومی توصیههایی است که همچنان درخواست داریم مردم به صورت جدی آن را دنبال کنند.
وی خاطرنشان کرد: در صورت هرگونه سهلانگاری و یا تصور اینکه کرونا به اتمام رسیده بار دیگر شاهد این خواهیم بود که کرونا اوج میگیرد.
انتهای پیام/282/ ز