برتری تیم و آزارنکا/ رقابت مدودوف و ربلوف در یک چهارم
فارس
|
ورزشی
|
سه شنبه، 18 شهریور 1399 - 09:46
دومینیک تیم و ویکتوریا آزارنکا در جمع 8 ورزشکار برتر گرنداسلم آمریکا قرار گرفتند.
به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابتهای تنیس آزاد آمریکا، دومینیک تیم و دنیل مدودوف در مرحله یک هشتم نهایی مقابل حریفانشان پیروز شدند.
مدودوف در 3 ست پیاپی با امتیازهای 6-4، 6-1، 6-0 مقابل تیافوئه پیروز شد و گام به یک چهارم گذاشت.
آندری ربلوف هم 3 بر یک از سد متئو برتینی گذشت و راهی یکچهارم شد.
ربلوف و مدودوف در این مرحله مقابل هم قرار میگیرند.
در دیگر مسابقه این مرحله، دومینیک تیم 3 بر صفر اوگر آلیاسیم را شکست داد.
تیم با امتیازهای 7-6، 6-1، 6-1 پیروز شد.
در بخش زنان، شب گذشته سرنا ویلیامز با غلبه بر ماریا ساکاری راهی یک چهارم شد.
بامداد امروز هم ویکتوریا آزارنکا 2 بر یک و با امتیازهای 5-7، 6-1، 6-4 پیروز شد.
وی در یک چهارم مقابل مرتنز قرار میگیرد.
مرتنز با برتری 2 بر صفر مقابل سوفیا کنین راهی یکچهارم شده بود.
انتهای پیام/