خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برتری تیم و آزارنکا/ رقابت مدودوف و ربلوف در یک چهارم

فارس | ورزشی | سه شنبه، 18 شهریور 1399 - 09:46
دومینیک تیم و ویکتوریا آزارنکا در جمع 8 ورزشکار برتر گرنداسلم آمریکا قرار گرفتند.
6-1،پيروز،مدودوف،امتيازهاي

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا، دومینیک تیم و دنیل مدودوف در مرحله یک هشتم نهایی مقابل حریفان‌شان پیروز شدند.
مدودوف در 3 ست پیاپی با امتیازهای 6-4، 6-1، 6-0 مقابل تیافوئه پیروز شد و گام به یک چهارم گذاشت.
آندری ربلوف هم 3 بر یک از سد متئو برتینی گذشت و راهی یک‌چهارم شد.
ربلوف و مدودوف در این مرحله مقابل هم قرار می‌گیرند.
در دیگر مسابقه این مرحله، دومینیک تیم 3 بر صفر اوگر آلیاسیم را شکست داد.
تیم با امتیازهای 7-6، 6-1، 6-1 پیروز شد.
در بخش زنان، شب گذشته سرنا ویلیامز با غلبه بر ماریا ساکاری راهی یک چهارم شد.
بامداد امروز هم ویکتوریا آزارنکا 2 بر یک و با امتیازهای 5-7، 6-1، 6-4 پیروز شد.
وی در یک چهارم مقابل مرتنز قرار می‌گیرد.
مرتنز با برتری 2 بر صفر مقابل سوفیا کنین راهی یک‌چهارم شده بود.
انتهای پیام/