خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مدیر مرسدس: این شگفت انگیز است که رانندگان جوان را در فرمول یک دیدیم

فارس | ورزشی | دوشنبه، 17 شهریور 1399 - 12:19
مدیر تیم مرسدس گفت: قهرمانی را از دست دادیم اما گفت انگیز است که رانندگان جوانی را در مسابقه دیدیم.
قهرماني،تيم،گسلي،مرسدس،ايتاليا

به گزارش خبرگزاری فارس، توتو ولف مدیر تیم مرسدس درباره از دست دادن قهرمانی در مسابقات فرمول یک ایتالیا اظهار داشت: قهرمانی را از دست دادیم.
این یک شکست برای تیم بزرگ و یک پیروزی برای ورزش اتومبیلرانی بود.
مسابقه بسیار جذابی بود، این شگفت انگیز است که ما رانندگان جوانی را دیدیم که برای قهرمانی رقابت می کردند.
وی افزود: به پیر گسلی و تیم آلفا توری تبریک می گویم که به عنوان قهرمانی رسیدند.
باعث خوشحالی است که چنین ورزشکارانی را در مسابقات می بینیم.
گسلی و آلفا توری سابقه خوبی در ایتالیا دارند.
مدیر مرسدس خاطرنشان کرد: این تیم در مرحله مقدماتی بسیار با سرعت بود.
در خصوص دو ورزشکار دیگر که در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند هم این موضوع صدق می کند.
در جریان مرحله هشتم مسابقات فرمول یک ایتالیا که شب گذشته برگزار شد پیر گسلی به عنوان قهرمانی رسید.
والتری بوتاس و همیلتون از تیم مرسدس در رده های پنجم و هفتم قرار گرفتند.
انتهای پیام/