سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

چشمی: علاف این سیرک مسخره‌ شده بودیم

تسنیم | ورزشی | پنجشنبه، 13 شهریور 1399 - 22:22
مدافع تیم فوتبال استقلال پس از شکست استقلال برابر تراکتور تبریز در فینال جام حذفی اظهارنظر عجیبی انجام داد.
تراكتور،حذفي

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزبه چشمی، مدافع تیم فوتبال استقلال پس از شکست آبی‌پوشان مقابل تراکتور تبریز در فینال جام حذفی در واکنش به درخواست خبرنگاران برای گفت‌وگو گفت: 10،15 ماه است که علاف این سیرک مسخره‌ شده بودیم و خسته نباشید می‌گویم.
تیم استقلال امروز (پنجشنبه) در فینال جام حذفی مقابل تراکتور با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.
انتهای پیام/