خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 02 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تبریز دارای ظرفیت‌های برند جهانی است

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 13 شهریور 1399 - 17:26
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به این‌که تبریز ظرفیت برند جهانی را داراست، گفت: اولین گام برای تحقق این هدف، شناساندن تبریز و معرفی داشته‌های فرهنگی، تاریخی و مذهبی این شهر است که باید در این راه، از برندسازی برای شهر تبریز و ابزار تبلیغاتی مختلف استفاده کنیم.
تبريز،شهري،شهر،شهرداري،فرهنگي،طرح،شهروندان،مديريت،اجتماعي،جهاني

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به این‌که تبریز ظرفیت برند جهانی را داراست، گفت: اولین گام برای تحقق این هدف، شناساندن تبریز و معرفی داشته‌های فرهنگی، تاریخی و مذهبی این شهر است که باید در این راه، از برندسازی برای شهر تبریز و ابزار تبلیغاتی مختلف استفاده کنیم.
حجت الاسلام احمد حمیدی در نشست بررسی برندسازی شهر تبریز با اشاره به این‌که سابقه اجرای برندیگ در شهرداری تبریز از سال ۹۵ وجود دارد، گفت: پس از انجام مطالعات اولیه و تشکیل شورای سیاستگذاری برندینگ، شهرداری تبریز طی فراخوان از شرکت‌های حائز شرایط برای برندینگ تبریز دعوت به عمل آورد و ۱۷ طرح از سطح کشور به دبیرخانه واصل شد و طرحی انتخاب شد ولی متاسفانه مسکوت ماند.
وی با بیان این‌که برندسازی شهری، مجموعه‌ای گسترده از ادراک مخاطبان از فضاهای شهری، شهروندان و بسیاری از شاخصه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی زندگی شهری است، گفت: برندسازی شهری، روشی برای افزایش جاذبه‌ی شهر و نقطه‌ی اساسی شناخت شهر است.
وی گفت: برندها با تکیه بر داشته‌های شهری در جهت افزایش اعتبار جهانی خود حرکت می‌کنند و جایگاه بین‌المللی خود را در مقایسه با سایر شهرهای جهان ارتقاء می‌دهند و چنین رقابتی می‌تواند منافع حداکثری شهروندان را تامین و هویت شهری را تقویت کند.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در این جلسه مقرر شد جلسات تخصصی در لایه‌های کارشناسی مدیریت شهری و با مشارکت نخبگان، دانشگاهیان و افراد صاحب نظر برگزار شود و در نهایت پیش نویس طرح به مسئولان ارشد شهری ارائه شود تا طرح را با اهداف و سیاست‌های کلی مدیریت شهری، اسناد بالادستی و سایر اقتضائات زمانی و مکانی تطابق داده و بهترین تصمیم برای برندسازی شهر تبریز گرفته شود.
انتهای پیام