سخت کوشی کارکنان شرکت پست در دوران کرونا/ افزایش حجم مرسولات پستی ناشی از خریدهای اینترنتی
مدیرکل پست استان گیلان چگونگی خدمات پست در دوران شیوع بیماری کرونا را تشریح کرد.

مدیرکل پست استان گیلان مطرح کرد:
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،غلامرضا مرحبا نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل کل پست استان گیلان، مطرح کرد: مجموعه بزرگ پست کشور در وضعیت کرونایی با خدمت صادقانه و تلاش وافر و با سربلندی در خدمات رسانی مناسب شبکه پستی به مردم عزیز قدمت خود را در جامعه به رخ کشید.
وی ادامه داد: خدمات و فعالیتهای پست استان گلستان و تلاشهای شبانه روزی تمامی همکاران سخت کوش این اداره ارزشمند و قابل تحسین است.
نیروی انسانی سخت کوش و پرتلاش به عنوان سرمایه اصلی شرکت ملی پست تنها با همدلی، مشارکت، همزبانی و حمایت همه جانبه مسئولین استانی می تواند در خدمت رسانی و وظایف اصلی خود موفق باشد.
مهدی فخربین سبحانی مدیرکل پست استان گیلان در پایان نیز گزارشی از خدمات پست در دوران شیوع بیماری کرونا ارائه داد و گفت: با افزایش حجم خریدهای اینترنتی،کارکنان شبکه پستی برای جلوگیری از تردد غیر ضروری و افزایش شیوع بیماری به صورت تمام وقت در حال ارائه خدمات رسانی و توزیع مرسولات در سطح استان گلستان هستند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/