واکنش رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران به انتساب تبلیغات یک برند به شهرداری
ایسنا
|
فرهنگی و هنری، اجتماعی و حوادث
|
چهارشنبه، 05 شهریور 1399 - 22:46
رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران، به تبلیغات یک برند که به شهرداری تهران نسبت داده شده بود، واکنش نشان داد.

رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران، به تبلیغات یک برند که به شهرداری تهران نسبت داده شده بود، واکنش نشان داد.
به گزارش ایسنا، غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود، نسبت به تبلیغات یک برند که به شهرداری تهران ارتباط داده شده بود، واکنش نشان داد و نوشت:
"وفق قانون؛ ضوابط تبلیغات شهری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین شده است.
این تابلو با مجوز ارشاد اکران شده بود و البته دو روز پیش از محرم و با هماهنگی تعویض شد."
وی نوشت: "این شهر عزادار سیدالشهداست، مبادا احساسات پاک مردم به حسین(ع) و عزایش، مستمسک بهرهبرداریهای سیاسی شود."
به گزارش ایسنا، چندی پیش یک برند شستوشوی لباس، تبلیغاتی را در مورد محصول جدید خود در حوزه شستوشوی لباس مشکی در سطح شهر اکران کرده بود که موجب انتقاد برخی از افراد شده بود.
انتهای پیام