ماری و ویلیامز از دور رقابتها کنار رفتند
در ادامه مسابقات تنیس آزاد سینسیناتی، بامداد امروز سرنا ویلیامز و اندی ماری مقابل حریفانشان شکست خوردند.
در ادامه مسابقات تنیس آزاد سینسیناتی، بامداد امروز سرنا ویلیامز و اندی ماری مقابل حریفانشان شکست خوردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابتهای تنیس آزاد سینسیناتی، بامداد امروز اندی ماری مقابل میلوس روانیک تنیسور شماره 30 جهان قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر و با امتیازهای 6-2، 6-2 شکست خورد.
نواک جوکوویچ مرد شماره یک جهان و دارنده 23 عنوان قهرمانی گرنداسلم نیز مقابل تنیس ساندگرن قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.
وی با امتیازهای 6-2، 6-4 به برتری رسید و راهی یکچهارم نهایی شد.
این مسابقه 2 ساعت و 17 دقیقه به طول انجامید.
در بخش زنان، سرنا ویلیامز بانوی شماره 3 جهان در دیدار با ساکاری با نتیجه 2 بر یک و با امتیازهای 5-7، 7-6، 6-1 مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت.
این بازی در 2 ساعت و 48 دقیقه به پایان رسید.
سرنا ویلیامز بعد از این شکست گفت: بازی با چنین روشی سخت است.
به اندازه 9 ساعت بازی کردن در یک هفته زمان زیادی است و من معمولا اینطور بازی نمیکنم.
این اتفاق برای من جدید بود.
انتهای پیام/