خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تمدید دورکاری کارکنان ادارات استان تهران در هفته آینده/ محدودیت‌های کرونایی همچنان پابرجاست

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | چهارشنبه، 29 مرداد 1399 - 16:54
استاندار تهران از تمدید دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران در هفته آینده خبر داد.
تهران،استان،محسني،كرونا،تمديد

محسنی بندپی خبر داد؛
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران اظهار کرد: وضعیت و شرایط بیماری کرونا در استان تهران همچنان شکننده است، لذا دورکاری کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تهران برای هفته آینده تمدید شد.
وی افزود: تمام محدودیت‌های کرونایی که در گذشته در استان تهران داشتیم برای هفته آینده به قوت خود باقی است.
استاندار تهران گفت: مصوبه لغو طرح ترافیک تا پایان مرداد ماه معتبر بود و هنوز برای تمدید آن تصمیمی اتخاذ نشده است.
محسنی بند پی تصریح کرد: عزاداری سالار شهیدان با رعایت پروتکل ۸ ماده‌ای ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا صورت می‌گیرد و قطعا مردم شریف استان تهران اجرای این پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/