سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

استاندار کرمان: معیار کارآمدی دستگاه‌ها در رضایت ارباب رجوع در مراجعه به ادارات است

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 26 مرداد 1399 - 11:50
گروه استان‌ها- استاندار کرمان گفت: معیار کارآمدی دستگاه‌ها در رضایت ارباب رجوع بوده و به دنبال افزایش رضایت‌مندی مردم در مراجعه به ادارات استان کرمان هستیم.
كرمان،استان،اداري،ارباب،مراجعه،سيستم،رجوع

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی صبح امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان سالن همایش پردیس خواجه نصیر الدین طوسی دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد با تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: صبر و استقامت آزادگان یک الگوی بزرگ است.
وی با بیان اینکه معیار کارآمدی دستگاه‌ها رضایت مردم و ارباب رجوع‌ها در مراجعه به ادارات است گفت: دنبال افزایش نسبی رضایت‌مندی مردم در مراجعه به ادارات در استان کرمان هستیم.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه به زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ها در استان باید توجه شود افزود: در مراجعه افراد به دستگاه‌های استان باید زمان رسیدگی به امورات مردم مشخص و تعریف شود.
وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از مشکلات سیستم اداری ما ریشه فرهنگی دارد و باید اصلاح شود تصریح کرد: در سیستم اداری پیشرفته همه چیز شفاف است.
فدائی با اشاره به اینکه در سیستم اداری پیشرفته حتی ارباب رجوع هم باید به تعهدات خود پایبند باشد ادامه داد: ارباب رجوع وظیفه دارد در زمان مقرر مراجعه کند تا نتیجه بگیریم.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری یک بحث جدی است و با تفنن که نمی‌شود سرمایه‌گذاری کرد گفت: همانطور که سیستم اداری استان کرمان باید به زمان و وقت مردم اهمیت بدهد ارباب رجوع نیز باید به این موارد اهمیت بدهد.
انتهای پیام/511/ ت