خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 20 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

"تخم مرغ، لبنیات، حبوبات، انواع گوشت و ماسک" در صدر شکایات مردم هرمزگان

ایسنا | استان‌ها | شنبه، 25 مرداد 1399 - 12:09
معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از دریافت دو هزار و ۶۲۳ مورد شکایات تلفنی مردمی با سامانه ۱۲۴ در چهار ماهه سالجاری خبر داد.
مردمي،گزارشات،شكايات،سامانه،دريافتي،سالجاري،منش،پيروي

ایسنا/هرمزگان معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از دریافت دو هزار و ۶۲۳ مورد شکایات تلفنی مردمی با سامانه ۱۲۴ در چهار ماهه سالجاری خبر داد.
عبدالرضا پیروی منش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از تعداد تماس های صورت گرفته شده با سامانه دریافت گزارش های مردمی ۱۲۴ از سوی شهروندان استان در چهار ماهه ابتدای سالجاری یک هزار و ۸۰۱ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف و ۸۲۲ مورد طبق نظریه کارشناسان مربوطه غیر متخلف تشخیص داده شد.
وی با بیان اینکه بیشترین تعداد گزارشات دریافتی در کالاهای مصرفی را تخم مرغ، لبنیات، حبوبات، انواع گوشت و ماسک تشکیل می دهد، افزود: در زمینه گزارشات دریافتی بخش خدمات، تعمیبرکاران خودرو، تعویض روغن موتور و کارواش ها بیشترین آمار شکایات و گزارشات دریافتی را به خود اختصاص داده اند.
پیروی منش با اشاره به حجم بالای تماس های مردمی، آن را نشانه افزایش اعتماد و مشارکت مردمی در عرصه های نظارتی به سازمان حمایت دانست و عنوان کرد: ستاد خبری و واحد رسیدگی به گزارشات مردمی سازمان آماده پاسخگویی و ثبت شکایات شهروندان است.
وی در پایان از هم استانی های گرامی تقاضا نمود هرگونه تخلف صنفی را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.
انتهای پیام