خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حفظ و توسعه سلامت در گرو آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است

مهر | سلامت و پزشکی | جمعه، 17 مرداد 1399 - 12:40
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، از تلاش های خبرنگاران در مسیر حفظ و توسعه سلامت، قدردانی کرد.
سلامت،رساني،خبرنگاران،اطلاع،روز،بديل،رسالت،ايفا،آگاهي،عرصه

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل کوهپایه زاده، در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، نوشت: حفظ و توسعه سلامت، این نعمت بی بدیل الهی در گرو آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه میسر است و باید قدرشناس تلاش‌های شایسته کسانی بود که این رسالت بزرگ را بر عهده دارند.
هفدهم مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی، فرصت مغتنمی است تا از خبرنگاران صدیق و شریف و اصحاب رسانه که با نگاه حرفه‌ای همراه با نقد منصفانه و گزارش‌های کاربردی، همواره در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم نقش مهمی ایفا می‌کنند، قدردانی شود.
خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنها است.
این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و فعالان عرصه اطلاع رسانی که در شرایط سخت گسترش ویروس کووید ۱۹ در کشور نقشی بی بدیل در عرصه خبر و اطلاع رسانی در ارتقا سطح بهداشت، درمان و آموزش و افزایش سواد سلامت مردم ایفا می‌کنند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض گفته، امیدوارم در سایه الطاف ایزد سبحان در راستای اعتلای نام ایران اسلامی موفق و پیروز باشید.