خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بررسی لوگوی وضعیت فعالیت شرکت­‌های بازاریابی شبکه‌ای + عکس

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | پنجشنبه، 16 مرداد 1399 - 02:02
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا به بررسی لوگوی وضعیت فعالیت شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های احتمالی پرداخت.
بازاريابي،رنگ،مركز،شركت،حالت،فعاليت،لوگو

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تمامی شرکت‌­های فعال در زمینه بازاریابی شبکه‌ای موظف هستند که نماد وضعیت فعالیت شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای را در قسمتی از سایت خود قرار دهند که با یک کلیک بر روی آن، پنجره‌ای باز خواهد شد تا در ادامه مستقیم به وب سایت مرکز امور اصناف و بازرگانان متصل شده و آخرین اطلاعات مربوط به وضعیت فعالیت آن شرکت را از سایت این مرکز فراخوانی کنند.
وی افزود: این لوگو به سه رنگ سبز، زرد و قرمز نمایش داده می‌شود که رنگ سبز آن نشان دهنده مجاز بودن شرکت در فعالیت و مطابق با آیین نامه است که توانسته فعالیت خود را با دستورالعمل بازاریابی شبکه‌ای منطبق سازد.
سرهنگ رجبی با اشاره به لوگوی زرد رنگ، گفت: این رنگ از لوگو مشخص کننده حالت تعلیق شرکت است و به دلیل تخلفات و عدم انطباق با دستورالعمل بازاریابی، وضعیت شرکت به حالت تعلیق در آمده است.
به گفته رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا، رنگ قرمز لوگو مشخص کننده حالت لغو مجوز شرکت است و به دلیل تخلفات و عدم انطباق با دستورالعمل بازاریابی و یا درخواست خاتمه و موافقت مرکز امور اصناف به حالت لغو مجوز در آمده است.
سرهنگ رجبی تأکید کرد: فعالان حوزه شرکت‌های شبکه‌ای دقت داشته باشند تا با انجام تحقیقات کامل نسبت به فعالیت‌ بازاری خود و شناسایی صحیح شرکت‌های مورد نظر، از آن‌ها کلاهبرداری نشود.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/